12. srpnja 2017.

Proizvodi koje sam nosila na ljetovanje 1.dio #29

Dragi kozmetoljubci, i mene je uhvatila neka " fjaka" i nikako da se primim pisanja novog posta. Toliko je ideja u glavi, a nikako to pretočiti u djelo.
Danas ću vam za početak predstaviti proizvode koje sam nosila na prvi dio mog  ljetovanja.
Nosila sam uglavnom putna pakiranja kako bih zauzela što manje prostora u svojoj putnoj torbi.
Krenimo prvo od preparative, jer toga uvijek nekako imam najviše.








Ovdje su se našli neizostavni La Roche Posay Effaclar proizvodi ( Effaclar DUO (+) krema i Effaclar gel za umivanje). Već sam spominjala ove proizvode na mom blogu pa ako vas zanima škicnite post.
Jedan od noviteta i ove kolekcije je Effaclar DUO (+) SPF 30+ koju sam po prvi puta isprobala.
Krema se brzo upija u kožu i ne ostavlja masan trag. Bijele je gušće teksture, dobro se razmazuje i  lagana je na licu. 
Iskoristila sam samo tester pakiranje pa Vam ne mogu nešto više reći o ovoj kremi, ali mogu potvrditi da mi se za vrijeme korištenja nije pojavio niti jedan neželjen gost u obliku potkožnog, crvenog prištića.

Za umivanje lica osim LRP Effaclar gela koristila sam još i Apivita pjenu sa maslinom i lavandom.
Sastav sam Vam navela u postu o Apivita Eventu pa ga možete tamo pročitati ako ste zainteresirani, a sada ću Vam nešto reći o samoj pjeni za lice. Laganog je i ugodnog mirisa. Ja osobno volim lavandu pa je ovo za mene pun pogodak, ali miris je toliko nježan pa mislim da ne bi predstavljao problem niti onima koji nisu baš njeni ljubitelji. Potrebna je vrlo mala količina (nešto veća kapljica od zrna graška) koja se u dodiru sa vlažnom kožom pretvara u gustu pjenu prilikom umivanja. Koža nakon umivanja ostaje mekana, glatka i sjajna.

Nakon umivanja koristila sam Avon clearskin tonik za lice sa adstringenim djelovanjem. Tonik lijepo osvježi kožu i još ju dodatno počisti od eventualnih nečistoća. Ne isušuje kožu. Koristim ga svakodnevno u jutarnjoj i večernjoj rutini.

Vichy Slow Âge na moru sam koristila najviše navečer, makar sam ju znala nanijeti i preko dana s obzirom da ima zaštitni faktor 25. Krema je lagana, predivnog mirisa. Brzo se upija i lagano nanosi na lice. Učvršćuje kožu lica i čini mi se od kada ju koristim oko 2 mj. kao da su mi se ublažile neke izraženije borice.  Mislim da ću ovok kremi svakako posvetiti jedan post nakon još nekog vremena korištenja.

U kozmetičkoj torbici se našla i Avéne termalna voda.  Koristila sam ju za osvježenje lica tijekom dana i za ublažavanje crvenila kod klinaca (vidjet ćete ju na slici sa dezodoranom jer sam ju zaboravila poslikati sa ovim proizvodima kao i dezić). Bez obzira koliko sam ih mazala ipak su im ramena uspjela uhvatiti crvenkastu boju. Našao se tu i Avéne Hydrance optimale serum koji sam koristila prije spavanja kako bih dodatno hidratizirala kožu. Serum je bjelkast, vodenast, bez mirisa. brzo upijajući.

Vichy 3 U 1 losion za skidanje šminke,  Uriage peeling za lice ( spominjala sam ga ovdje), Avéne gel za umivanje lica te Avéne micelarnu nisam koristila. Kako sam nosila sva putna pakiranja nisam znala da li ću imati dovoljnu količinu proizvoda jer mi je Effaclar gel već bio pri kraju, a za Apivitu nisam znala da je dovoljna mala količina da obavi posao kako spada. Nisam se šminkala tako da nisam imala potrebe niti za skidačima šminke - makar sam nešto malo ponijela na put.

U ovom dijelu su mi ostali još gel i mlijeko za tijelo iz Apivitine kolekcije na bazi Jasmina.
Također sastojke možete pročitati u postu o Apivita Eventu .
Gel za tuširanje je također nježan, blagog mirisa. Ne pjeni se previše, ali kožu ostavlja savršeno čistom, osvježenom, glatkom. Također nije potrebna velika količina tako da ga za ovih 8 dana nisam uspjela potrošiti i svakako ide sa mnom na slijedeće putovanje.
Mlijeko za tijelo je rjeđe teksture, brzo se upija u kožu i ne ostavlja ju masnom što mi se jako sviđa jer se odmah nakon nanošenja možeš odjenuti. Također je nježnog ne nametljivog mirisa.

Avon advence technique SUN -LIGHTS  spray za zaštitu kose od UV zraka koristila sam nakon pranja kose dok je ona još mokra.
 Kada se osuši ne sljepljuje kosu, niti ju čini teškom. Jedino mi se čini da se možda kosa koji dan prije zamasti nego inače. Makar od ove vrućine svima nam se brže masti kosa pa možda i nije uzrok u samom spray - u.

Polako je na red došao i make up. tu sam zbilja bila umjerena jer sam pretpostavljala da ću se malo ili nikako šminkati.  S obzorom da nije bilo nikakvih konkretnih izlazaka osim šetnje po gradu, nisam se niti jednom našminkala. Jedino od svega sam koristila oba dva laka za nokte. Ados cosmetics - Extra long lasring - crveni na nogama, jer dulje traje, a ovaj svijetli Nagellack N2255 za ruke.

O ovim nekim proizvodima sam vam već pisala, pa u slučaju da Vas zanima zavirite u postove o njima.







beautyUK Baked blush Box no.02 - rose rouge nisam posebno spominjala, ali to je rumenilo koje najčešće koristim već neko duže vrijeme i već mi je lagano pri kraju. Osobno volim malo veću vidljivost rumenila i ova neka roza - pink boja baš daje potrebnu rumenost mojim obrazima. Proizvod je pakiran u čvrstu kartonsku kutiju od 12 ml. Sa unutrašnje strane nalazi se ogledalce. Poklopac se zatvara pomoću magneta. Kutijica ne sadrži nikakvu četkicu za nanošenje rumenila, što meni ne predstavlja nikakav problem.

Maybelline New York SuperStay24 longwear matte ( waterprof) puder u kamenu također koristim već jako dugo i zadovoljna sam kako se  nijansa 21 nude stapa sa mojim licem. Na licu ne izgleda praškasto, već daje lijepi finish. Jedino što nikako ne bi rekla da može opstati na licu 24 h, barem ne na mojoj mješovitoj do masnoj koži. Nos mi se obavezno zasjaji nakon nekog vremena dok na ostatku lica izgleda svježe te daje koži zdrav izgled. kutijica je napravljena od čvrste plastike. Unutra sadrži spužvicu za nanošenje pudera te ogledalo.


Na red su napokon došli i proizvodi za sunčanje.








Ponijela sam malu količinu Nivea protect & bronze ulja koje mi je ostalo od prošle god. sa zaštitnim faktorom 30, sa namjerom da ga potrošim do kraja. Međutim nisam uspjela  u toj namjeri. Nekako mi se više ne sviđa taj osjećaj masnoće na koži.
Koristila sam i Mala od lavande melem od mrkve sa dodatkom ulja oraha i mirisom karamele. Miris je ugodan. Sam melem se upija u kožu i ne ostavlja ju masnom već glatkom na dodir. Ovaj proizvod ne ostavlja mrlje niti fleke kako na koži tako niti na odjeći. Može se nanositi prije sunčanja, za vrijeme ili nakon sunčanja. Moram priznati da sam nakon povratka sa mora u par navrata dobila kompliment kako imam lijepu boju. Prijateljica koja je bila sa mnom bez obzira što se mazala kremom sa zaštitnim faktorom dobivala je neku crvenkastu boju kože, ja sam sa ovim melemom lijepo i ravnomjerno tamnila. Naravno da sam ga koristila u kombinaciji sa zaštitnim faktorom.

Klince sam mazala Avon SUN + SPF 30 mlijekom u spray - u. Mlijeko se dobro razmazuje i fora mi je što je plave boje, jedino mi je manje fora što ta plava boja kao da se nekako uvuče u dlan sa kojim se razmazuje dok se na ostaloj koži upije i ne ostavlja nikakve fleke.
Nisam isprobala Avon SUN + SPF 30 mlijeko za odrasle  i mislim da ću ga početi koristiti na drugom dijelu ljetovanja.


Što se tiče dezodorana koristila sam Garnier neo  cvijetnog mirisa (rozi) .  Trajnost mu je vrlo doba, mogla bih komotno reći da traje 48 h kako i piše na pakiranju, ali naravno da sam se tuširala između .
Ovaj dezodorant sam koristila i prije samog putovanja tako da je prošao i test nakon vježbanja da se ne osjeti miris znoja. Ne sadrži alkohol tako da ne peče čak ni kada nam je koža osjetljivija nakon depiliranja. Sviđa mi se kako se široko raspršuje u obliku maglice. Kupila sam ga u Bipi kada je bila akcija na proizvode za njegu. Zadovoljna sam jer je dostojna zamjena mojim uvijek hvaljenim Dove dezodoranima.








Evo ljudi moji došli smo i do kraja ovog posta.
Što mislite o proizvodima?
Da li sam pretjerala u nošenju kozmetike?
Da li bi mi preporučili da ponesem nešto na slijedeće putovanje, što  na ovo nisam?


Velika 👄 do novog posta


Vas Beauty & fashion

4 komentara:

  1. Ma kakvi pretjerala, ja bih sigurno i duplo više, jer uvijek sve treba a skoro pola ne koristim onda hehehe. LRP Eff.gel za umivanje korisitim i ja, isprobala i ovu malu Avene micelarnu i termalnu vodu, te ovo zeleno za pore i čišć.lica iz Avona. Odlični proizvodi! Od Vichy koristim zeleni lot-micelarna i noćna krema protiv masne kože lica, super su mi, mada mi je najdraža micelarna ziaja plava i garnier roza, te obvezno ružina vodica za lice iz avona koja osvježava kožu a uklanja nečistoću s lica bolje od bilo koje micelarne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ziaja proizvode još nisam koristila, imam neko malo tester pakiranje gela za tuširanje pa ću isprobati. Već neko vrijeme snimam tu ružinu vodicu iz Avona, kad se malo riješim micelarnih koje imam naručit ću ju. Garnier rozu baš ne preferiram previše kod skidanja šminke sa očiju jer me peku od nje. Baš si me zainteresirala za ovu Vichy noćnu kremu protiv masne kože lica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super odabir proizvoda i sasvim dovoljna količina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, praktičnije se spakirati sa ovim malim tester izdanjima proizvoda 😊

      Izbriši