7. svibnja 2017.

La Roche - Posay Effaclar gel, Effaclar DUO (+), Effaclar DUO (+) UNIFIANT #22

Dragi moji kozmetoljubci današnji post posvetit ću La Roche - Posay Effaclar proizvodima.
Ove proizvode sam već spominjala na svojoj FB stranici, a sada ću reći nešto malo detaljnije o njima.






Prvi proizvod iz ove linije sa kojim sam se upoznala bila je Effaclar DUO (+) UNIFIANT krema koju sam dobila u studenskom Tester boxu . Krema dolazi u Light i Medium nijansi. Meni osobno dobro odgovaraju  jedna i druga nijansa, a možete ih međusobno i pomiješati kako bi dobili nijansu koja će Vam bolje odgovarati. Krema je skroz lagana, dobro se razmazuje, nježnog mirisa. Ima malo do srednje prekrivanje. Može se malo nadograditi u slučaju da postoji neka flekica na licu. Lijepo ujednačuje ten i ostavlja zdrav izgled kože. Osobno volim ovu kremu koristiti svakodnevno da mi lice ne izgleda umorno i bljedunjavo. Za one koji očekuju veliko prekrivanje sa ovom kremom to neće dobiti. Možete ju staviti ispod neke druge BB kreme sa jačim prekrivanjem ili tekućeg pudera kao njegu same kože. Ponovno sam dobila priliku isprobati ovu kremicu nakon što sam osvojila poklončić na La Roche - Posay live Facebook chatu #FreeFromSpots, nekako mi se čini da u ovoj tubici nije bila toliko gusta i malo je bila uljna kod prvog istiskivanja iz tube, ali ja sam i dalje zadovoljna kakav dojam ostavlja na mojoj koži. 
Nešto  o ovoj kremi sam već pisala u ovom postu.
Na slici ćete vidjeti kako lice izgleda bez kreme te sa jednim i dva sloja kreme.
Slikano je izbliza tako da se vide svi nedostaci moje kože što se tiče proširenih pora i mitesera. Na slici je korištena Medium nijansa kreme.








SLIKA 1 - lice bez La Roche - Posay Effaclar DUO (+) UNIFIANT kreme
SLIKA 2 - lice sa jednim slojem La Roche - Posay DUO (+) UNIFIANT kreme
SLIKA 3 - lice sa dva sloja La Roche - Posay DUO(+) UNIFIANT kreme



Na ovoj slici su  dva sloja La Rosche - Posay Effaclar DUO (+) UNIFIANT kreme, bez ikakvih dodatnih tekućih ili pudera u kamenu, bez filtera ili bilo kakvih drugih uljepšavanja slike.
Danas sam baš srela poznanicu i rekla mi je da imam lijepi ten, još je mislila da nemam nikakav puder na licu. Hoću Vam sa tim reći koliko krema izgleda prirodno i stapa se sa kožom.









Nakon Effaclar DUO(+) UNIFIANT dobila sam želju isprobati i druge proizvode iz te linije, tako
da sam kupila promotivni paket u ljekarni koji je sadržavao kremu Effaclar DUO(+)   od 40 ml, Effaclar gel za umivanje 50 ml, i Effaclar tonik za lice od 15 ml. Tonik sam spominjala u postu o proizvodima koje sam nosila na kraće putovanje, a možete ga pročitati ovdje kao i na svojoj FB stranici.

Effaclar DUO(+) krema sa termalnom vodom La Roche -  Posayje korektivna njega koja odčepljuje pore, protiv nepravilnosti i protiv mrlja na koži. Ne sadrži parabene.

Proizvođač kaže :

To je krema koja ima potpunu njegu i  pojačano djelovanje na nepravilnosti, spriječava nastanak crvenih i smeđih mrljana koži. Ujednačava teksturu kože i odčepljuje pore. Pruža 24h hidrataciju, sa mat učinkom, nemasna i neljepljiva. Odlična podloga za šminku. Nekomedogen proizvod. Nanijeti na cijelo lice ujutro i/ili navečer nakon što se koža temeljito očisti.

Moje mišljenje i zapažanja:

Od silnog uzbuđenja što sam nabavila kremu počela sam ju intenzivno koristiti  ujutro i navečer što je dovelo moju kožu lica do toga da su se na mjestima oko usta i na nekim mjestima na obrazu gdje sam imala prištiće pojavili suhi dijelovi. Oni koji me prate znaju da mi je koža mješovita do masna , malo dehidrirana. Tako da je ovo korištenje dva puta dnevno bilo malo preintenzivno za nju. Zahvaljujući baš live chatu #FreeFromSpots počela sam ju koristiti samo na mjestima gdje bi mi se pojavila neka akna i to mi je poboljšalo stanje kože. Sama krema odlično mi djeluje na aknu. Smanjuje upalu i posuši ju bez da ostavlja ožiljke. Čak mi se čini da na neki način omekšava kožu pa se akna može lakše očistiti. U zadnje vrijeme počela sam ju ponovno stavljati na cijelo lice jer se želim riješiti i dosadnih mitesera. Sada kada nanesem kremu na lice preko nanesem Vichy Slow Âge kremu kako bi moje lice imalo dodatnu vlažnost i da ju ne dovedem do ponovnog isušivanja. Ujutro nakon umivanja Effaclar gelom, nanesem tonik (trenutno Mixa Anti - Imperfection) te namažem lice Effaclar DUO(+) kremom.  Kad se upije  nanesem još Vichy Slow Âge. Za sad se ta kombinacija pokazala dobrom i uspjela sam izbjeći  nered na licu prije PMS-a. Pojavio se poneki neželjeni gost na području čeljusti, ali moram priznati da sam ih se i riješila u roku dva dana. Neću dugo koristiti kremu na cijelom licu jer mislim da nemam baš tolike probleme sa kožom, te da mi to nije potrebno. Sa miteserima ću se ipak morati obračunati u kozmetičkom salonu prije ljeta i odlaska na more.

SASTOJCI:






Effaclar gel je nježnog, pomalo  medicinskog mirisa. Proziran, tokom umivanja pretvara se u laganu bijelu pijenu koja čisti lice. Umivam se sa njim također jednom dnevno jer mislim da bi mi se koža dodatno isušila da ga koristim ujutro i navečer. Gel ne sadrži parabene, pH 5.5. Također sam već nešto o njemu pisala na svojoj stranici.


SASTOJCI:





Kako se Vama čine ovi proizvodi?
Da li ste isprobali već nešto iz ove linije La Roche -Posay?


👄 do slijedećeg posta, Vaša Beauty & fashion


Nema komentara:

Objavi komentar