16. ožujka 2017.

TheBalm TimeBalm primer #14

Drage moje ljubiteljice kozmetike, danas ću Vam predstaviti TheBalm primer.
Vjerojatno je većina Vas  već čula za njega, neki ste ga već i isprobali pa  će mi biti drago da u komentarima iznesete svoja iskustva, a Vi koji prvi put čujete za ovaj proizvod nadam se da će Vam moji dojmovi pomoći u odluci kupiti ga ili ne. Ja sam svoj primjerak dobila u Tester boxu za veljaču što je bila dobra kupnja s obzirom da sam Tester box stoji 100 kn, a sam primer 232,70 kn.








RIJEČI PROIZVOĐAČA:

Proizvod  se  može nanositi samostalno za mekšu i glađu kožu ili ispod make up-a  za njegovu dužu trajnost. Pomaže u izjednačavanju kože te smanjuje sitne linije i pore. Primer sadrži vitamin A, C i E.

MOJI PRVI  DOJMOVI :

Proizvod sam isprobala samostalno i ispod nekih pudera. Mogu potvrditi da je skroz nježan, svilenkast pod prstima. Lagano se razmazuje te nije potrebno previše proizvoda istisnuti kako bi se prekrilo cijelo lice. Bez mirisa je, guste gelaste teksture. Koža nakon njega ostaje mekana i glatka. Nemam nešto previše borica  na licu da bi mogla reći kako ih primer zaglađuje, ali porice su nešto manje vidljive. Meni je veliki +  sama ta glatkoća i mekoća lica nakon nanošenja.








Kod prvog nanošenja ispod make up-a isprobala sam ga prije Garnier BB kreme za mješovitu kožu do masnu kožu Miracle skin perfection. Tekuća podloga se fino razmazuje te stapa sa kožom. Izdržala sam 5 sati bez sjaja ( preko sam imala Maybelline SuperStay 24 puder u kamenu. Možda bi izdržala i duže, ali nakon tog vremena skinula sam make up.
Drugi puta isprobala sam ga u kombinaciji sa Bourjois Air Mat puderom kojim baš i nisam zadovoljna kod samostalnog nanošenja jer se brzo suši, teže se razmazuje  te ga treba brzo nanositi. Znali su mi se u prvom trenu vidjeti i poneki suši dijelovi na licu dok se kroz par trenutaka nije stopio sa kožom. O ovom puderu pisala sam već ovdje u slučaju da Vas zanimaju dojmovi. Moram priznati da u kombinaciji sa TheBalm primerom je pun pogodak. Dobro se razmazuje i odmah stapa sa kožom. Ne vide se pojedini isušeni dijelovi na koži. Omogućava nadograđivanje bez osjećaja debelog sloja pudera na licu. Doduše ja sam ga nadogradila samo na neke kritične dijelove gdje je bio poneki prištić ( preko sam također nanijela SuperStay 24). Nakon 4,5 sati zasjajio mi se malo nos. Daje lijep, svijež, zdrav  izgled koži.

SASTOJCI :











Moram priznati da mi se proizvod svidio. Kada ga potrošim željela bih ga ponovno kupiti, jedino što mu je cijena malo viša pa mislim da bi me to moglo spriječiti u novoj nabavci , jer za moje potrebe ima dosta kvalitetnih proizvoda i u jeftinijoj verziji.
TheBalm bi svakako preporučila za profesionalno šminkanje kao i onim ženama koje moraju besprijekorno izgledati duže vrijeme   npr. za neke posebnije prilike.


Pišite mi da li ste isprobale ovaj primer i kako se Vama svidio?
Da li dijelimo isto ili različito mišljenje?
Koji se primeri Vama sviđaju ako ih koristite?





💖 Vas Beuty & fashion
👄 do slijedećeg posta


Nema komentara:

Objavi komentar