22. travnja 2017.

Kozmetika koju sam nosila na kraće putovanje #20

Dragi moji, nakon jedne kraće stanke pišem Vam ponovno jedan post.
Bila sam malo u gužvi oko nekih radova u kući, i putovanja sa obitelji pa Vam se nisam javljala.
Nadam se da mi nećete zamjeriti.
Kao što se vidi iz naslova, danas Vam pišem o kozmetici koju sam nosila na put. Putovanje je bilo od četiri dana. Oni koji me prate na instagramu mogli su vidjeti da sam posjetila Solaris pokraj Šibenika i neke fotkice mjesta. Možete nešto više o Solarisu saznati na njihovoj fb stranicama Solaris Camping i Solaris Beach Resort.
S obzirom da je putovanje bilo kratko nisam se željela pretrpavati kozmetikom, zato su mi dobro došla neka tester pakiranja koja sam dobila  pri kupnji Tester boxa ili koja sam sama nabavila.
Prvo ćemo krenuti sa preparativom .


PREPARATIVA







U mojoj kozmetičkoj torbici našla se Garnier Micellarna otopina koju sam dobila u  Tester boxu. O njoj sam ponešto pisala u ovom postu u slučaju da Vas zanima.
Uriage  gentle jelly face scrab sam također dobila u Tester boxu i njega sam ponijela iz razloga, ako mi se počne na nekim dijelovima ljuštiti koža od primjene Effaclar tonika i Effaclar DUO (+) kreme od La Roche - Posaya, jer mi je lice prije putovanja bilo dosta isušeno poslije korištenja njihovog gela za umivanje.  Mislim da tome nije kriv samo gel već i  radovi kod mene u kući s  obzirom da je bilo dosta prašine, koja nije dobra za kožu, a i  poznato je kako unosim premalu količinu vode u organizam.
O Uriage face scrabu kratku mini recenziju sam napisala i na svojoj fb stranici Beauty & fashion.
Ovaj scrab preporuča se koristiti jednom do dva puta tjedno. Hipoalergen je i fiziološkog ph. Nježnog je mirisa, ne pjeni se. Sadrži sitne granulice, koje su jedva vidljive, ali dovoljno čvrste da naprave dobar peeling. Koža nakon korištenja ostaje nježna i mekana. Ja sam ga koristila nakon skidanja šminke Garnier micelarnom otopinom kako bi još dodatno očistila lice i skinula eventualne mrtve stanice.
La Roche - Posay Effaclar tonik u pakiranju od 15 ml dobila sam pri kupnji Effaclar DUO ( +) kreme, kao i Effaclar gel za umivanje od 50 ml. Bila je promotivna prodaja u pojedinim ljekarnama i po cijeni od oko 119 kn mogli ste dobiti sva tri proizvoda.
Tonik sam također spominjala na svojoj fb stranici. Koristila sam ga svakodnevno navečer i ujutro nakon umivanja. Kada se nanese na blazinicu lagano se osjeti miris alkohola koji odmah ishlapi. Tonik je adstringen, potiče mikroljuštenje, smanjuje pore i pomaže kod regulacije sebuma.
Ne isušuje kožu što mi se jako svidjelo jer sam se pomalo pribojavala toga.
Vichy Idéalia serum također sam spomenula na svojoj stranici. Serum je vodenast, mliječne boje, nježnog i ugodnog mirisa. Brzo se upija u kožu i čini ju odmornom i osvježenom. Sviđa mi se nanijeti ga i prije make upa jer se puder ljepše stapa sa kožom.
La Roche - Posay Effaclar DUO (+) krema neizostavna je u mojoj svakodnevnoj njezi već nekih mjesec dana. U početku sam ju počela koristiti ujutro i navečer što je pridonijelo isušivanju pojedinih dijelova na mome licu, ali zahvaljujući savjetu na Facebook chatu #FreeFromSpots, počela sam ju koristiti samo na mjestima gdje mi se pojavi akna i sada je sve ok. Pospješuje brže prolaženje prištića, tako da ga izvuče van i posuši. Potrebna je jako mala količina kreme jer se jako dobro razmazuje. Laganog je mirisa i nije teška te se brzo upije u kožu. Pomaže u otklanjanju mrljica koje su nastale od akne te ujednačuje ten.
Vichy termalna voda je odlična kada mi je potrebna dodatna hidracija kože. Znam ju koristiti u raznim kombinacijama, samostalno za osvježenje lica, prije make upa da lakše nanesem podlogu, ali i nakon kako bi se make up bolje stopio sa kožom i poprimio svjež izgled.
Dove go fresh dezodoran ovaj dezodoran ima miris grejpa i limunske trave. Osvježavajuć je i nježan te dugotrajan. Ne sadrži alkohol, i postojan je do 48 h. Već sam spominjala kako volim Dove dezodorane tako da mi se i ovaj svidio.


DEKORATIVA






Pošto se nisam planirala puno šminkati na odmoru, tek toliko da ne izgledam bolesno blijedo izabrala sam za ponijeti samo Garnier BB kremu o kojoj sam pisala u ovom postu.
Uz nju je neizostavan puder u kamenu kako se ne bih odmah zasjajila. Trenutno koristim Maybelline SuperStay24 u nijansi 21 nude. Ovaj puder mi se sviđa jer se lagano nanosi, na koži ne izgleda brašnasto, već se lijepo stapa sa podlogom. Ne ostavlja mi nikakve fleke ili nepravilnosti. Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju sa malim ogledalcem. Jedino bez obzira što je dugotrajna formula moja T zona se ipak nakon nekog vremena zasjaji, ali to svakako prepisujem svojoj koži.
Za rumenilo sam koristila beautyuk baked blush u nijansi no.2 - rose rouge koji mojem licu daje ružičaste obraze te dodatan svjež izgled. Pakiranje je čvrsto, kartonsko, također sadrži ogledalce.Ima lagani satenski završni sjaj i dobru pigmentaciju. Mogli ste ga vidjeti na nekim mojim instagram slikama. O L´Oreal False Lash Intenza sam već pisala ovdje pa neću dužiti već ionako poduži post.  Na kraju sjajilo za usne Pastel supergloss u nijansi 52 Fuschia. Nije ljepljivo. Dobre  pigmentacije. Ima spužvasti aplikator kojim se jednostavno i dosta precizno nanosi. Sadrži sitan glitter koji daje posebnu čar, a nije nametljivo već se lijepo stapa sa sjailom .

Što vi nosite u svojim kozmetičkim torbicama na kratka putovanja?
Kako Vam se sviđaju ovi proizvodi?
Da li koristite koje od njih?

👄 do slijedećeg posta
💜 Vas Beauty & fashion



Nema komentara:

Objavi komentar