8. travnja 2017.

Garnier skin naturals BB Cream (combination to oily skin) miracle skin perfektor # 19

Dragi moji kozmetoljupci, danas Vam pišem jedan postić o Garnier BB kremi za mješovitu do masnu kožu.
Ovu kremu koristim već jako dugo i kupovala sam već nekoliko puta novo pakiranje. Krema dolazi u tubici od 40 ml. Cijena joj je oko 60- ak kn, a često se može naći i na akcijama u svim drogerijama i supermarketima. Dolazi u nijansi Light i Medium. Nijansa koju sam ja izabrala je Medium, s obzirom da mi koža nije niti previše svijetla niti tamna. Ova krema joj daje mala tamniji ton, ali bojim se da bi mi Light bila previše svijetla.








Evo prvo par stvarčica kako ju predstavlja proizvođač:

* matira i uklanja masni sjaj
* umanjuje pore i nepravilnosti
* daje ujednačen i zdrav sjaj
* hidratizira
* sadrži SPF 20







Moje mišljenje:

Krema ima parfemski miris i lagano se osjeti alkohol koji je pri samom vrhu popisa sastojaka. Meni osobno je miris ugodan, ali nekome bi mogao smetati. Sam miris se ne osjeti kada se BB krema nanese na kožu, već kada se miriši direktno iz tubice. Nažalost bacila sam kutijicu, jer ovu kremicu imam već neko vrijeme pa Vam ne mogu točno navesti sastojke .
Garnier BB krema je dosta tekuća, lagano se razmazuje i dobro stapa sa kožom. Bez obzira na svoju tekuću teksturu ima dosta dobro prekrivanje te se po potrebi može nadograditi na pojedinim dijelovima gdje se pojavi koja nesavršenost u obliku prištića ili neke mrljice.
Ja ju koristim skoro svakodnevno jer mi daje malo boje licu. Odlična mi je kada se želim brzo našminkati , bez prevelikog truda.  Bez obzira što je namijenjena mješovitoj do masnoj koži nakon nekog vremena T zona se ipak zasjaji tako da ja obavezno još preko nanesem i puder u kamenu.
Sviđa mi se jer je lagana, dobro prekriva i izgleda prirodno na licu. Kada želim da mi bude postojanija ispod nje nanesem primer. Moja zamjerka na ovu kremu je jedino alkohol koji se nalazi u većoj količini u njoj. Meni osobno ne smeta i ne isušuje mi kožu, ali zbog toga ju ne bi preporučila nekome sa osjetljivijom kožom.


Evo par sličica da vidite kako izgleda na koži.

Slika 1 - lice bez BB kreme

Slika 2 - lice sa slojem BB kreme

Slika 3 - lice sa slojem BB kreme i Maybelline SuperStay 24





Da li ste isprobali ovu BB kremu?
Kakva su Vaša iskustva?
Koju BB kremu najviše volite?


👄 do sljedećeg posta

💙 Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar