27. listopada 2017.

La Roche - Posay Serozinc # 46

Dragi moji kozmetoljubci, prije nešto više od mjesec dana u poštanskom sandučiću me je dočekao Serozinc. S obzirom na moj mješoviti do masni tip kože (kakvoj je ovaj sprej namijenjen) prijavila sam se za testiranje na La Roche - Posay facebook stranici i dobila sprej od 50 ml.  Njihovu Effaclar DUO (+) kremu sam toliko puta hvalila tako da sam odmah dobila želju isprobati i Serozinc.









Serozinc je sprej namijenjen u borbi protiv masnog sjaja i proširenih pora.
Obogaćen je cink sulfatom, koji regulira tvorbu sebuma i matira kožu, smiruje ju i pročišćuje te smanjuje proširene pore.








Već nakon prvog korištenja sam osjetila kako mi je koža mekša i matirana. U slučaju da ne nanosim nikakvu kremu nakon ovog spreja koža  ostane matirana cijeli dan. Taj način korištenja ne bih preporučila za svakodnevnu primjenue jer bi to moglo malo isušiti kožu.
Proizvod se nanosi na očišćeno lice i ostavi nekoliko minuta da se upije. U slučaju viška lagano ga potapkate sa blazinicom. Aplikator spreja je mali pa tekućina izlazi kao u obliku maglice tako da tog pretjeranog viška niti nema, jedino u slučaju  ako više puta odjednom  poprskate lice.
Nakon njega nanosi se krema za lice. Ja sam nanosila  Vichy Slow Âge, a  u zadnje vrijeme Apivita
Wine elixir kremu.
Serozinc možete koristiti i kao fiksator nakon šminkanja što će rezultirati tome da se puder u kamenu ili prahu lijepo stopi sa kožom.










Sad nakon oko mjesec dana svakodnevnog korištenja ovog spreja u jutarnjoj, a ponekad i večernjoj rutini mogu primijetiti da su mi se pore na nosu stisnule i nisu više toliko izražene, što sam iskreno mislila da je nemoguće.
Koža je manje sklona nastanku akni čak i za vrijeme PMS- a. U slučaju da se i pojavi neki prištić Serozinc ga ublaži i pospješuje njegov brži prolazak bez da ostane neka flekica na licu.
Što se tiče matiranja uz uporabu kreme mi se ipak dogodi sjaj lica, ali moram priznati da je to onaj lijepi zdravi sjaj kože, a ne masnoća od sebuma.
Serozinc ću svakako nastaviti kupovati i dalje. Cijena u ljekarni je  oko 80,00 kn za 150 ml što mi je uredu s obzirom da mi  ovih 50 ml Serozonica traje već više od mjesec dana.









Da li ste isproba Serozinc?
Ako jeste da li dijelite isto oduševljenje kao i ja?

            

4 komentara:

  1. Prodano! Definitivno uzimam, cim nesto matira, ja ludim. Jos suzene pore, makar prividno... slutim ljubav 😁

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se jako svidio, cijena je pristupačna pa vrijedi isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. 😉

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    OdgovoriIzbriši