18. studenoga 2016.

Uvod u svijet kozmetike i mode (O MENI) #1


Pozdrav svim djevojkama, ženama, majkama...

Ja sam Mirjana (Mima), imam 40. god., živim u Zagrebu. Veliki sam zaljubljenik u modu i kozmetiku.
Još od malih nogu sam uz mamu koja je bila šnajderica crtala razno razne kreacije, a da i ne pričam kako se volim mackati sa kremicama. Prije mi to možda i nije bilo toliko potrebo, ali sada su već vidljivi prvi znakovi godina 😊.


    KOŽA

Lice: Mješovita do masna, dehidrirana sa proširenim porama i miteserima. Ponekada se pojavi i pokoja akna. Pojava prvih bora (po sredini čela i između obrva) , opušten tonus kože. Spušteni kapci.
Boja kože mi je maslinasta sa nešto svjetlijim ponekad bljedunjavim licem.

Tijelo: Koža na tijelu mi se povremeno peruta na području bokova i nogu. Suhe ruke i stopala.


KOSA

Gusta, kratka sa dosta volumena. Prirodno tamno smeđa, pofarbana u crveno. Tjeme je masnije, normalna po sredini i suhih vrhova. Pojačano ispadanje kose.

NOKTI

Kraći, sporo rastu i ponekad se listaju.



Inače vodim stranicu na fb Beauty & fashion od kuda je i krenula ideja za pokretanje bloga te instagram profila

Ovo će biti moj mali dnevnik nekih mojih rutina, navika, svega onoga što volim.
Uvijek pišem svoje osobno iskustvo sa proizvodima i dajem iskreno mišljenje.
Ne mora znaćiti da akoje meni nešto dobro da će tako biti i drugome ili obrnuto. Svi smo različiti i ne mogu nam iste stvari jednako odgovarati.

Što se tiće make upa najviše volim zemljane i neutralne tonove, te prirodniji izgled.
Od odjeće se najbolje osjećam u hlačama. Volim sportsku odjeću za svaki dan, elegantniju za neke posebnije prigode. Moj savršen stil je sportska elegancija.
Boje odjeće koje preferiream su bijela, siva, crna, smeđa, maslinasto zelena. Ne volim jako upadljive boje vidjeti na sebi kao npr. crvena

Nisam neki preveliki gurman, ali volim jesti kada mi netko drugi pripremi neku finu hranu.
Volim more,zalaske sunca. Putovanja. Druženje sa prijateljicama. Posjete kazalištu, kinu. Čitanje dobre knjige za pustiti mozak na pašu.

Ovo bi bilo ukratko o meni.
Nadam se da ćete uživati na ovom mom blogu, da ćemo se družiti i izmjenjivati iskustva.
Za sva pitanja, kritike, a možda i pohvale slobodno me kontaktirajte .

To bi bilo to za prvi puta.
Pusa svima do slijedećeg čitanja







❤ Vas Beauty & fashion


Nema komentara:

Objavi komentar