18. svibnja 2018.

Potrošeni proizvodi siječanj - travanj / Empties january - april #67

Dragi moji kozmetoljubci, već dugo nisam pisala post o potrošenim proizvodima. Kroz nekoliko mjeseci od početka godine pa do sada nakupilo se dosta proizvoda koje sam ispraznila.
Najviše se tu našlo tuširalica, ali ima od svega po malo.







Da ne duljim krenuti ću prvo sa proizvodima za tuširanje s obzirom da njih ima najviše.



Pročitaj više >>




AVON  

Naturals body care
piling za tijelo dolazi u tubi od 150 ml, blagog je jogurtastog mirisa i kremaste teksture. Sadrži sjemenke voća te vitamin C i E. Ovaj piling sam već spominjala ovdje pa ako vas zanima više o njemu pročitajte ovdje .

Iz iste linije potrošila sam i gel za tuširanje koji dolazi u čvrstoj, plastičnoj ambalaži od 200 ml.
Kada sam već kod ambalaže, moram priznati da bih bila sretnija da je umjesto čepa na vrhu pumpica jer je čep dosta čvrst prilikom otvaranja.
Gel je intenzivnog jogurtastog mirisa koji se gubi na koži. Kremaste je teksture te se u dodiru sa vodom pretvara u gustu pjenu. Koža nakon tuširanja je glatka, ali svakako bih preporučila mlijeko ili losion za tijelo koji ova linija također obuhvaća kako bi njega bila kompletna. Moram priznati da losion nisam isprobala jer sam koristila drugi u to vrijeme dok sam trošila piling i gel za tuširanje.

Senses mood theraphy anti -stress dolazi u pakiranju od 500 ml. Sadrži eternična ulja ylang ylanga i pouchulia. Moram priznati da jako volim miris ylang ylanga i ova tuširalica me posebno opuštala. Već sam koristila Senses tuširalice i vjerujem da ću ih nastaviti kupovati. Koža nakon tuširanja je glatka i voda samo klizi sa nje.


BALEA

Moram priznati da nisam imala naviku kupovati Balea gelove za tuširanje. Ove o kojima sada pišem dobila sam prilikom posjeta Cineplexxu i Ladies Nightu,  te nakon što sam ih isprobala odlučila sam i sama kupiti neke od njih.

VIVA CUBA je limitirano izdanje gela za tuširanje koje dolazi u pakiranju od 300 ml.
Miris koji prevladava je limeta i hibiskus . Ovaj Balea gel je pravi osvježavajući i idealan za tople, ljetne dane. Moji klinci su se baš voljeli tuširati ovim gelom.

GOLDEN SHINE Bale gel je također jedno od limitiranih izdanja. Dolazi u pakiranju od 300 ml.
Kremaste je teksture, a miris koji prevladava je vanilija i limun. Ovaj gel je puno bogatiji od Viva Cube i više mi se svidio. Koža je glatka nakon tuširanja, ali također nije nešto pretjerano hranjiv tako za kožu tako da svakako preporučujem obavezno mlijeko ili losion za tijelo.
moram priznati da mi se ovi proizvodi sviđaju jer su veganski i vrlo pristupačne cijene tako da se svakako isplate isprobati.
Možete ih pronaći u dm-u po cijeni od 7,90 kn.


URIAGE EAU THERMALE

Xémose uljni gel za tuširanje stigao mi je u Tester boxu u tubi od 50 ml. Mirisom me nije nešto posebno oduševio , ali sviđa mi se osvježenje i kakav osjećaj ostavlja na koži. Koža je glatka i mekana nakon tuširanja te nije nužno potrebno nanošenje losiona ili mlijeka za tijelo, što je super kada ste u nekoj žurbi.







Kad sam već kod tuširalica, odmah ću nastaviti u sličnom tonu tj. nadovezat ću se na šampone za kosu.

L' ORÉAL 

Elseve Arginine resist X3 šampon za kosu ima lijepi miris, kosa nakon pranja mi je izgledala zdravo, lepršavo i puna volumena. Koristila sam ga u kombinaciji sa Elseve Extraordinary Clay generatorom , a kada sam potrošila taj regenerator nastavila sam ga koristiti sa Ducray anaphase + balzamom protiv ispadanja kose. Moram primijetiti da za vrijeme te kombinacije Ducray i Elseve šampona bilo je manje kose u kadi nakon pranja. Već neko vrijeme imam problem sa ispadanjem kose. Iako je prirodno dosta gusta, dosta mi i ispada, vjerojatno zbog manjka željeza u organizmu.
DUCRAY ANAPHASE  + balzam stigao mi je u Tester boxu, a dva tester pakiranja ovog šampona našla su se u muškom Tester boxu od veljače 2017. S obzirom da mi suprug ima problema sa vlasištem vjeran je Ducray kelual DS šamponu i ne želi eksperimentirati dalje, tako da sam ja potrošila ove testeriće.
Sviđala mi se kosa nakon pranja ovim šamponima i svakako bih željela isprobati i cijelo pakiranje da vidim da li zaista ima učinak protiv ispadanja kose.

BC OIL MIRACLE šampon i  tretman od Schwarzkopf professional  BC stigao mi je davno u Tester boxu i tek sam ga nedavno odlučila isprobati. Osvojio me svojim mirisom koji se zadržava na kosi. Kosa nakon njega je svilenkasta i mekana, nije otežana. Tretman ostavlja kosu mekom i zaglađenom te podatnom na dodir. Svakako bio ovo  željela isprobati u većem pakiranju jer mi se baš jako svidio i mislim da je bio prava blagodat za moju dosta suhu kosu.

NIVEA hairmilch u tester pakiranju sam dobila u CineStaru na CineLadie večeri. Nažalost šampon me nije nešto specijalno oduševio. Ne pjeni se previše i sama kosa mi je bila nekako škripava prilikom pranja. Doduše isprobala sam samo tester pakiranje pa ne mogu baš iznijeti neko mišljenje, ali nije ostavio neki poseban dojam na mene.

Elseve Extraordinary Clay regenerator za kosu trošila sam sa šamponim iz te linije koji sam prije potrošila, te sam ga nastavila koristiti i sa Elseve Arginine resist X3 šamponom. Super mi miriši i ostavlja kosu mekanom, ali kao ni u kombinaciji sa šamponom iz te linije ne sprječava mašćenje kose.







APIVITA Pure Jasmin mlijeko za tijelo rjeđe je teksture i brzo se upija u kožu. Miris je baš pravi ljetni i bio mi je super za korištenje tijekom boravka na moru, ali i kasnije tijekom godine.
Svakako bih željela isprobati još neke Apivitine proizvode jer ove koje sam do sada isprobala su me oduševili.

REXONA biorytham dezodoran mi se sviđa jer ostavlja dugotrajnu svježinu i miris na koži. Treba biti oprezan malo kod nanošenja jer može ostaviti bijele tragove na odjeći. tijekom korištenja sam se navikla pa mi više ni to ne predsavlja problem.








AVON clearskin O2 fresh bubble cleanser pjenu  za umivanje lica sam već spominjala u zasebnom postu koji možete pročitati ovdje , pa o njoj neću posebno duljiti osim što ću reći da jako volim umivalice u pjeni. Mala zamjerka na ovu pjenu je što može malo peckati za oči u kontaktu sa njima zbog mentolastog mirisa, ali inače sve pohvale.


FORMULA 10.0.6 SO TOTALLY CLEAN tonik za lice. Ovaj tonik dolazi u dvije verzije sensitive sa  krastavcem i morskim travama bez dodatka alkohola i za dubinsko čišćenje pora sa salicilnom kiselinom.  Nekada davno sam isprobala i tonik sa salicilnom, ali sobzirom da sam trenutno koristila već neka sredstva sa salicilnom kiselinom odlučila sam se na ovu blažu verziju koja mi je više odgovarala za lice. Sama formula je zbilja blaga i ne isušuje kožu, već joj vraća potrebnu svježinu i vlažnost. Nježno čisti zaostale nečistoće nakon umivanja lica.


AVÉNE EAU THERMALE micelarni losion u plastičnoj bočici od 20 ml stigao mi je u Tester boxu.
Ovaj losion je vrlo nježan, ne bih ga preporučila za skidanje jače šminke. Nježno čisti kožu i ja sam ga koristila nakon što sam umila lice. Ne peče za oči.







L'ORÉAL PURE CLAY  Glow i Exfo masku sam spominjala već u zasebnom postu pa neću duljiti o njima, u slučaju da Vas zanimaju moji dojmovi post možete pročitati ovdje.
Napomenut ću da sam Exfo masku stavila čak u post o godišnjim favoritima tako da je to dokaz da mi se baš posebno svidjela. Vidjela sam i neku novu masku iz te linije, a i jako su mi zanimljivi šećerni pilinzi za lice tako da ih svakako imam u planu isprobati.

IROHA nature Detox maske također sam već spominjala u postu kao i APIVITA express maske pa da ne dužim već ionako poduži post.

VICHY maska za lice je kombinacija dvije mineralne gline te sadrži mineraliziranu termalnu vodu. Bez parabena. Dolazi u pakiranju 2 x 6 ml. Nanosi se na čisto lice i ostavi da odstoji 3 - 5 minuta dok se skroz ne osuši na licu. Moguć je osjećaj peckanja lica, ali meni osobno nije smetao.
Koža nakon ove maske je mekana, glatka na dodir i izgleda pročišćeno. Svakako bih željela isprobati i druge dvije maske, a to su hidratantna maska za umirenje kože lica te za blistav izgled kože.
Veliki sam maskoljuba 😊.

NIVEA Essentials urban detox masku sam također dobila zajedno sa Nive šamponom za kosu, te kremu za lice u Cinestaru prilikom gledanja filma Ponoćno sunce .
Moram priznati da me maska ugodno iznenadila. Nanosi se u debljem sloju na očišćeno lice, ostavi se da djeluje 1 minutu. i zatim ispere mlakom vodom. Maska je skroz nježna sa sitnim granulicama. Kada se nanese ugodno hladi lice. Koža je nakon nanošenja mekana, ugodna na dodir i čista. Nažalost tester mi je bio dovoljan samo za jedno korištenje, ali svakako bih željela kupiti ovu masku u punom pakiranju.






NIVEA Essentials urban skin krema za lice nije me baš toliko oduševila kao maska. Gelaste je teksture i lako se razmazuje na kožu, ali imam osjećaj da ju koža ne upija nego kao da samo sjedi na njoj. Koža je bila sjajna cijeli dan, ali nije mi se svidio taj sjaj. nije mi bila ona blistavost kao kad bih nanijela neku drugu kremu koja mi bolje odgovara.

VICHY Idéalia krema ima predivan miris, brzo se upija u kožu i lagano razmazuje. Svakako mi se sviđa kakvu svježinu daje koži lica. U planu mi je da ju kupim kada potrošim Slow Âge kremu. Isprobala sam serum i tekući piling iz te linije također u tester pakiranjima i oni su mi se svidjeli tako da ih svakako imam u vidu.

VICHY PURRE THERMALE 3 IN 1 mlijeko za skidanje šminke sam dobila u paketu kada sam kupovala Vichy Slow Âge kremu. Purre Thermale 3 in 1 mlijeko mi se jako svidjelo jer je nježno, ne masti kožu, dosta dobro uklanja šminku, malo više se pomuči oko maskare ali to mi je ok.  Ne peče niti iritira oči.

MATIS BEAUTY EXPERT  RÉPONSE INTENSIVE lagani serum također mi je stigao u Tester boxu  . Brzo se upija u kožu te ju trenutno čini osvježenom, razbuđenom i zdravijom. nažalost pakiranje od 5 ml je bilo premalo za bolje testiranje, a cijena mu je poveća tako da neću kupovati puno pakiranje i dodatno ga testirati.




BOURJOIS Air Mat puder nisam skroz potrošila. Već mi dugo stoji jer baš nisam zadovoljna sa njim, niti mi odgovara nijansa koju sam odabrala, niti mi odgovara koži tako da sam ga odlučila baciti. Moje dojmove o njemu možete pročitati ovdje . Sada razmišljam o isprobavanju Healthy Mix puderu jer mi se čini puno laganiji. Makar moram priznati da važem jer nakon što sam isprobala
LA ROCHE - POSAY  Toleriane Teint u nijansi 03 Sable - Sand. Jako mi se sviđa kako izgleda na mojoj koži  iako je namijenjen normalnoj do suhoj, a moja je mješovita do masna. Čak moram priznati da uz primer TheBalm Time Balm i Avon Magix prime and set spray , TheBalm Sexy Mamu
mi je izdržao 12 sati uz samo lagani sjaj nosa koji sam jednom potapkala sa maramicom.
Ne znam da li je La Roche - Posay nešto dodatno radio na svojoj formuli jer sam već isprobavala Toleriane liniju ali dobila sam nijansu 05 Halé - Honey beige koje u ljekarni nema. Dobar mi je i u toj možda prijašnjoj verziji ali mi se lice nekako brže zasjaji.
Tražila sam Mattifyng mousse foundation, da vidim kako će mi se ponašati na licu, ali na žalost nisu imali tester pakiranje. ovo malo što sam isprobala u ljekarni na podlaktici čini mi se da se brzo suši, ali fino pjenasto razmazuje. Svakako bih željela vidjeti kako bi se ponašao na koži lica jer bi on po namijeni bio više za moj tip kože. Samo se bojim da mi možda ne bi izgledao teško na licu.

BEAUTYUK Baked blush rumenio sam također spominjala u svojim godišnjim favoritima.







L'ANGELICA vodica za ispiranje usta daje dugotrajan i svjež osjećaj usne šupljine. Ova vodica ne sadrži alkohol.

EBELIN odstranjivač laka za nokte bez acetona. Vrlo dobro odstranjuje lak sa noktiju i nema onaj pretežak miris već je nekako parfimiran.






Blazinice kupujem svaki put druge. gledam koje imaju dosta komada u pakiranju i povoljne su cijene. Tako sam ovog puta kupila u Mülleru Duchesse  od 60 kom i Lolete Natural Sensitive od 120 kom.







LA ROCHE - POSAY  Cicaplast Mains krema za ruke mi je bila odlična tokom cijele zime jer su mi ruke bile jako isušene . Makar je odlična za korištenje tijekom cijele godine. Pogotovo prije pranja posuđa ili nekih drugih radnji gdje ruke izlažemo vodi jer stvara lagani zaštitni film na koži.
Cicaplast Mains kremu sam već spominjala ovdje.

DOVE Winter Care limitirano izdanje krema za ruke ima intenzivniji miris, koji bi nekima mogao smetati. Sama krema je dosta hidratantna, ali meni daje pomalo ljepljiv osjećaj na koži dok se upijala u nju. U zimskim mjesecima nije bila dovoljno hranjiva za moje ruke. Dlanovi su mi ostajali pomalo masni nakon nje tako da mi se to nije svidjelo.



Nadam se da ste preživjeli čitajući ovo poduže štivo, ako ste uopće i stigli do kraja 😀.




Da li smo isprobali i koristili neke iste proizvode?
Svakako mi pišite svoje dojmove?
Da li ima nekih koje bi željeli isprobati sa ove liste?



❤ Vas Beauty & fashion
👄 do novog posta

Nema komentara:

Objavi komentar