26. ožujka 2018.

DIRTY WORKS OVERNIGHT FACIAL LIFT # 61

Dragi moji kozmetoljubci , napokon Vam donosim recenziju Overnight facial lift kreme. Ovu kremicu sam vam već spomenula u NEW IN postu, a sada je vrijeme da Vam prenesem i svoje dojmove nakon nešto više od 2 mjeseca korištenja.





Nanosi se svaku večer na očišćeno lice tako da se nježno umasira u kožu. Osobno sam ju koristila i na području vrata. Kod upotrebe ove kreme trebate izbjegavati dijelovi sa oštećenom kožom i područje oko očiju. Prvi rezultati  trebali  bi biti vidljivi nakon 8 tjedana ( 2 mjeseca korištenja) .



Pročitaj više >>

Overnight facial lift krema sadrži kombinaciju trostrukih peptida, morskih algi te Shea maslac koji bi trebali dati tonus koži te pojačati kolagen za vrijeme spavanja.






Dolazi pakirana u tubi od 50 ml dodatno zaštićena kartonskom kutijom. Krema nije testirana na životinjama. Cijena u Bipi joj je oko 109,00 kn. 






Sama tekstura joj je nekako pjenasta, lagano grudičasta. Tako izgleda dok se istisne iz tube. Ima jako ugodan miris, osobno me podsjeća na neke dječje kreme. Lagano se razmazuje i brzo upija u kožu te ju ne ostavlja masnom, već glatkom i mekanom na dodir.  




Koža lica nakon nanošenja izgleda odmornije i svježije. Nakon buđenja lice nije masno već se samo lagano zasjaji ( koža mi je mješovita do masna). Što se tiče nekog utjecaja na same bore tu baš nisam primijetila nikakvu razliku prije početka upotrebe ove kreme i sada.  Doduše za sada još nemam nekih velikih problema sa samim borama, osim izražene na čelu i laganih crtica ispod očiju.
Tonus kože se lagano gubi, ali ništa prestrašno što ne bi bilo u skladu sa mojim godinama.

Zaključak sama krema kao krema mi se svidjela, i kupila bi ju ponovno zbog osjećaja koji ostavlja na koži, ali mislim da utjecaja na bore baš i nema. Voljela bih da mi se javite ako ste isprobale ovu kremu da čujem i druge dojmove. Da li je nekome pomogla u borbi i ublažavanju bora ?





Da li ste isprobali Dirty Works proizvode i imate li neke favorite?


👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar