19. ožujka 2018.

IROHA nature detox maske za lice # 60


Dragi moji kozmetoljubci, početkom ožujka stigao mi je paket Iroha nature detox maski za lice koje sam osvojila na njihovom Instagram darivanju. U paketu su se našle tri DETOX BLACK TISSUE maske, paket DETOX CLEANSING STRIPS, DETOX  PEEL - OFF maska, traka za kosu i silikonski kist za nanošenje maske. Uz detox maske koje su mi stigle posebno me razveselila traka za kosu. S obzirom da  trenutno imam neku poludugu kosu uvijek mi se neka vlas zalijepi za lice prilikom nanošenja maske. Svakako će dobro doći i kist kako ih ne bi morala nanositi prstima. Na kistu je odličan citat " Live with passion" kojeg bi se svakoga dana trebali sjetiti.




Da više ne duljim sa uvodom krenut ću od meni najdraže Iroha nature detox maske .


Pročitaj više >>

DETOX BLACK TISSUE

Ovo je sheet maska ( u maramici) i jednokratna je. Sadrži serum od aktivnog ugljena te biljni i voćnih ekstrakti ( zelenog čaja, aronije, korejske kupine, grejp, rajčica, kakao, bijela murva, acaia). Osim toga u serumu se nalazi još i betain, niacinamid,  arganin, alantoin, hijaluronska kiselina i hidrolizirani kolagen. Sama maramica je natopljena sa 23 ml seruma, što je poprilično tako da sam ga uspjela utrljati i u vrat. Maska je namijenjena masnoj i mješovitoj koži tako da je bila pun pogodak za mene.
Namjena joj je da vrši detoksikaciju, pročišćenje i osvježenje. Na prethodno čistom licu treba odstajati oko 15 min. Prvo što možete primijetiti kada stavite masku na lice je osjećaj osvježavanja.
Na licu sam osjećala blago peckanje što meni osobno nije predstavljalo nikakav problem, ali osobe sa osjetljivijom kožom trebale bi pripaziti da ne dobiju neku eventualnu reakciju.
Nakon skidanja maske ostatak seruma se umasira u lice. Kao što sam već spomenula ja sam ga uspjela malo nanijeti i na vrat. Nakon upijanja seruma koža je bila glatka, mekana i sjajna. Djelovala je potpuno odmorno i nahranjeno. 






DETOX PEEL - OFF

Ovo je tekuća maska i možete ju više puta koristiti. Zbog tekućeg stanja u kojem se nalazi preporučam Vam nanošenje u kupaonici kako si ne bi napravili nepotreban nered. Aktivni ugljen joj je glavna komponenta koja služi za otklanjanje nečistoća. Maska također sadrži i puno voćnih te biljnih ekstrakata ( grožđa, zelnog čaja, ginka, limuna), lavandu, narančinu biljnu vodu , morsku vodu i ulje čajavca.
Maska se preporučuje za mješovitu kožu lica. Peel - off masku možete nanijeti prstima ili silikonskim kistom kako sam ju ja nanosila na čisto lice. Ostavite da odstoji 15- ak minuta. Kada se posuši lagano se otklanja tako što ju odlijepite sa lica. Nije bolno prilikom skidanja. U slučaju da vam ostane poneki ostatak peel - off maske na licu jednostavno ga odstranite toplom vodom. Lice nakon maske ostaje mekano, čisto i matirano. No što se tiče odstranjivanja mitesera nisam baš primijenila neku razliku
( možda su se moji dobro ukorijenili 😊). Pore su bile manje vidljive. Podloga nakon peel - off maske lijepo sijeda na lice i stapa se sa kožom.




DETOX CLEANSING STRIPS

Radi se o flasterima za nos na bazi drvenog ugljena obogaćeni hamelisom. Flasteri dolaze u pakiranju od 5 komada u vrećici. Maska se preporučuje za mješovitu do masnu kožu lica. Preporučeno korištenje je jednom tjedno. Nanosi se tako da se nos navlaži toplom vodom i prilijepi na nos nakon što se skine zaštitna folija sa flastera. Pričeka se da odstoji 15 - 20 minuta. U slučaju da ostane neki ostatak maske nakon skidanja, lagano se ukloni mlakom vodom. Masku smo isprobali moj sin ( ima 12 g. i počeo je lagano dobivati mitesere po nosu) i ja. Maska u početku ima malo neobičan miris, vjerojatno po ugljenu, ali on jako brzo ishlapi. Kada ju nanesete osjećate lagano zatezanje kože nosa. Nažalost moram priznati da me ova maskica nije nešto pretjerano dojmila. Vrlo malo mitesera je izvukla vam čak i kod mog sina za koje mi se čini da i nisu toliko tvrdokorni. Jedini efekt koji je ostavila jako glatku kožu nosa i nešto suženije pore. Za prvi puta mislila sam da možda nisam nešto dobro napravila, pa sam pokušala ponovno svaki tjedan dok nisam sve potrošila. Tek na trećem flasteru sam primijetila veću količinu izvučenih mitesera. Koliko je mitesera očišćeno vidite na samom flasteru, ali i na samoj koži nosa.







Da li ste isprobali ove Iroha nature Detox maske za lice?
Meni su još zanimljive anti - age maske, te maske za stopala i ruke.
Maske možete nabaviti u dm-u i Mülleru.


👄 do slijedećeg posta
❤ Vas Beauty & fashion



Nema komentara:

Objavi komentar