10. veljače 2018.

NEW IN JANUARY / Noviteti siječanj ( kozmetika i moda) #56

Dragi moji kozmetoljubci, već dugo vremena nisam pisala post ovakve vrst pa je vrijeme da to nadoknadim. Iako smo već dobrano zakoračili u veljaču ja Vam donosim novitete iz siječnja.
Iako sam na no buy režimu prvenstveno što se tiče kozmetičkih proizvoda, jer bi malo željela obnoviti garderobni ormar. Trudila sam se kupiti samo potrebne stvari.







U Bipi sam ulovila akciju 1+1 gratis i kupila Rexona dezodoran. Malo da se maknem od sigurne Dove zone 😊. Miris mi se sviđa, kao i dugotrajnost dezodorana. Nažalost kod odijevanja treba biti malo pažljiviji jer može ostaviti bijeli trag na odjeći.







Šetnjom kroz Bipine police naišla sam na zanimljivu DirtyWorks Overnight Facial Lift noćnu kremu.
Ovo je moj prvi susret sa Dirty Works proizvodima, a sve mi se čini kako neće biti posljednji, što znači da mi se kremica sviđa. Možete očekivati i poseban post o njoj. Ovu kupnju mogu zahvaliti Bipinoj poklon kartici koju sam dobila povodom svog rođendana od prijateljice.
Ročkas je bio u 9 - om  mj., što znači da sam se dugo suzdržavala da ju iskoristim. Prvo je u planu bio neki od TheBalm proizvoda, ali onda je uletjela ova krema jer sam ionako trebala nešto za noćnu njegu. Cijena joj je oko 109,00 kn.






Nakon što sam potrošila sve tonike za lice napokon sam kupila Cosmel Hydro Fresh Tonic. Prvenstveno mi se sviđa što je ovo jedan hrvatski brand i što koristi prirodne sastojke. Već sastavljam popis  stvarćica koje bih željela isprobati iz Cosmel ponude.
Redovna cijena ovog tonika je 58,00 kn, trenutno je na akciji 10% povodom Valentinova . Popust se odnosi na sve proizvode iz ponude pa u slučaju da vas nešto zanima svakako zavirite na njihovu stranicu.





Preko La Roche Posay newslettera dobila sam obavijest o mogućnosti testiranja nove inovativne Effaclar DUO (+) kreme. S obzirom da sam starom verzijom bila prezadovoljna odlučila sam se prijaviti, i tako dobila priliku isprobati ovu kremu. Svakako Vam javim dojmove u slučaju da Vas interesiraju.





U Mani sam na akciji od 50% uhvatila ovu bijelu košulju sa volanom koju sam već duže vrijeme škicala po cijeni od oko 62 kn i hlače, kao donji dio trenirke sa širokim renderom u struku i metalnim gumbima. Čine mi se jako udobne i biti će odlične za otići na neki izlet, šetnju kvartom, neobaveznu kavu..... Cijena na popustu im je bila oko 75 kn. Vidjela sam da ove hlače postoje i u maslinasto zelenoj boji. U tijeku je akcija i na dječje stvari čak do 70%, a traje još do 18.02.2018., i svakako se isplati.



Kako Vam se sviđaju ovi proizvodi?
Da li ste već nešto isprobali ?
U slučaju da Vas neki posebno interesira pišite mi.



👄 do slijedećeg posta
Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar