12. siječnja 2018.

Potrošeni proizvodi listopad/studeni/prosinac 2017. ( Empties ) # 53

Dragi moji kozmetoljubci, napokon sam uhvatila vremena da Vam napišem post o potrošenim proizvodima jeseni. Ovaj post je bio planiran krajem prosinca, ali jednostavno zbog blagdana i drugih kućnih obaveza i borbe sa osvjetljenjem nikako nisam uspjela to napraviti.
Zbog toga prvi post u 2018. započinjem upravo ovim postom.
Našlo se tu od svega po malo, ali nekako sam najviše isprobala raznih testera.




Krenuti ću prvo od proizvoda za lice, s obzirom da njih uvijek nekako ima najviše.


VICHY termalnu vodu koristila sam tijekom ljeta i jedan dio jeseni kako bi osvježila lice, fiksirala šminku ili za ublažavanje iritacije ( crvenilo i svrbež) koja se zna javljati mom sinu ispod pazuha.
LA ROCHE POSAY - SEROZINC mi je također bilo odlično sredstvo prvenstveno za matiranje lica, i poboljšanja općeg stanja moje kože. Primijetila sam čak i smanjenje pora i glatkoću lica.
Više dojmova o Serozincu možete pročitati ovdje.




AVON ANEW ESSENTIAL je sheet maska za lice, bogato natopljena esencijom tako da možete namazati i vrat. Masku treba držati 15 min.,a nakon nanošenja lice je osvježeno, hidratizirano i razbuđeno.
APIVITA EXPRESS BEAUTY sa aloe verom maska koja hidratizira lice. Maska se nakon nanošenja upije u lice i ono izgleda dosta sjajno i masno. Ali rezultat nakon skidanja je mekana i glatka koža. Iako mi se iz linije express maski više svidjela pink clay sa rozom glinom za mat izgled kože niti ova mi nije loša. nadam se da ću isprobati još koju. Ove maske dolaze  u pakiranju 2 x 8 ml i svaki paketić Vam je dovoljan za 4 - 5 nanošenja.
VICHY PORE PURIFING CLAY maska također dolazi u dva paketića, ali ovog puta 2 x 6 ml te Vam je jedno dovoljno za dva do enentualno tri nanošenja.



U potrošenim proizvodima našao se i URIAGE piling za lice. Njega sam već spominjala u postavima što sam nosila na kraće putovanje i proizvodi koje sam nosila na ljetovanje 1  i 2 , tako da neću duljiti o njemu. Samo ću napomenuti da bez obzira na sitne granulice dobro napravi piling lica.
Potrošila sam i kremu koju sam jako voljela u 2017. g., a radi se o LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO (+) kremi, nju sam isto puno puta spominjala u raznim postovima pa ako Vas zanimaju moji dojmovi svakako ih pročitajte ovdje. Svakako ću kroz neko vrijeme ponoviti kupnju, ali sada sam si na listu želja stavila neke Skintegra proizvode koje bih željela isprobati.
Potrošila sam i tester pakiranje koje sam dobila u jednom od Teste boxova , također se radi o
LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO (+) SPF 30. Nažalost moram priznati da me se ova krema nije nešto previše dojmila. Mislila sam da ću ju voljeti jednako kao prvu verziju, ali nažalost nekako mi se činilo da mi se lice dosta zamasti od nje.
VICHY IDÉALIA serum sam već isprobavala i rekla poneku riječ o njemu ovdje. Serum je vodenaste teksture, mliječne boje. Ugodnog mirisa. Brzo se upija u kožu i čini ju blistavom i mekom na dodir.
koža nakon nanošenja je elastičnija i poprima zdraviji izgled.
VICHY IDÉALIA krema je također ugodnog, nježnog mirisa. blago roskaste boje. Lagano se razmazuje i upija u kožu, te ju čini zdravijom i zaglađenijom. Na koži ostavlja lagani glatki film. bez obzira na moj masni do mješoviti tip kože ona mi se ne zamasti nakon nanošenja ove kreme. Svakako bih nakon što potrošim Vichy Slow Âge željela kupiti ovu kremu u punom pakiranju.
EVELINE COSMETICS gold lift efekt 40+ krema došla mi je u Tester boxu u pakiranju od 1,5 ml što nažalost nije dovoljno za dobro testiranje. Za ovu kremu mogu samo reći da ostavlja ugodan osjećaj na koži te da se dobro upija.
Također u Tester boxu sam dobila i AVON Anew kremu sa dvije formule za borbu protiv bora sa retinolom i fitolom. Svaka krema bi se treba koristiti tokom 7 dana. Nažalost niti ovo tester pakiranje nije bilo dovoljne količine. Osobno sam svaku uspjela koristiti svega 3 dana. Također mi se svidio osjećaj na koži i voljela bih isprobati puno pakiranje da vidim da li stvarno pomaže u borbi protiv bora.
Ovdje se nažalost našao i jedan proizvod koji nisam potrošila do kraja.
Radi se o AVON clearskin gelu protiv prištića. Ovaj proizvod je zamišljen kao brza i učinkovita borba protiv upaljenog prištića. Nanosi se direktno na prištić i trebao bi ga ublažiti. Nažalost dala sam mu puno prilika i na kraju ga se odlučila riješiti. Kada nanesem ovaj proizvod stvori se lagani film na prištiću koji se ubrzo oljušti sa njega bez ga se nešto dira po tom mjestu. Niti nakon par dana nanošenja nisam primijetila da mi se prištić smanjio. Čula sam od nekih djevojaka da njima pomaže, no nažalost samnom to nije bio slučaj.




U Tester boxovima su mi stigla tri pudera za isprobati.
MAYBELLINE Fit me! koji je već bio u boxu i u punom pakiranju, ali sam ja taj box namijenila za poklon sestri za rođendan tako da ga prije nisam imala priliku isprobati.
Iako ovaj puder može istaknuti suše dijelove na licu uglavnom mi se svidio jer se lagano razmazuje i stapa sa kožom. Čak i ova nijansa 120 CLASIK IVORY  mi je bila ok za ove hladnije dane. Nakon dužeg vremena na licu T zona mi se ipak malo zasjajila, ali s obzirom da mi se i inače to događa sa puderima ne zamjeram mu to. Sam puder ima srednje prekrivanje sa mogućnošću nadograđivanja.
Drugi MAYBELLINE puder koji sam isprobala je Superstay24. Ovaj puder sam već koristila u krutoj verziji tj. koristim taj puder u kamenu i nekako sam sa njim u love - hate odnosu. ( nije mi loš, ali mislim da bi mogao biti i bolji). O tome zašto ga baš ne volim sam već pisala u ovom postu.
No krenimo mi na njegovu tekuću verziju koju sam nedavno isprobala. Nijansa koja je stigla u boxu je 030 SAND koja se je dobro stopila sa mojom kožom. Puder se dobro nanosi, nije mi istaknuo nikakav suši dio na koži. Bio je dosta dugo postojan na licu bez sjaja, a kada se lice i počelo lagano sjajiti to je izgledalo prirodno i lijepo. Čula sam da ovaj puder zna oksidirati, ali to kod mene nije bio slučaj. Puder je srednje prekrivne moći i lagan je na licu.
L´ORÉAL True match mi je stigao u nijansi 4N BEIGE koji je također dosta dobro odgovarao mom tipu kože. Lagan je na licu, ne daje efekt maske. Lijepo se stapa sa kožom, jedina zamjerka za koju ne znam da li je konkretno zbog pudera ili zbog osvjetljenja gdje je slikano je ta da sam na fotki imala odbljesak kao da se sjajim u licu, a u živo to nije bio slučaj. Ako je netko isprobao ili koristi ovaj puder htjela bi da u komentaru ostavi dojmove kakao se ponaša na fotkama.
AVON Mark fluid make up u nijansi MEDIUM BEIGE ova nijansa mi je možda bila mrvicu presvijetla, ali uz kombinaciju pudera u kamenu dalo se iskorigirati. Međutim ovaj puder je meni kao neka lagana tonirana krema. Ima skroz blago prekrivanje, i po meni je za nekoga tko se ne voli pretjerano šminkati ,ali želi dati malo svježine svome licu. Za one dane kada želimo dobro izgledati, a da smo skoro bez make upa.
I zadnji, ali ne manje važan je VICHY Dermablend fluid u nijansi 25 Nude. Ovaj puder mi se jako svidio svojom postojanošću na koži. Lagan je i dobro se nanosi i stapa sa kožom. Kod prvog korištenja možda sam ga malo previše nanijela pa mi je malo izgledao teže na licu, ali mi se zato sve više počeo sviđati što je duže stajao. Poprimao je prirodniji izgled. Kasnije sam ga štedljivije koristila pa je odmah izgledao dobro. Iako nemam nekih pretjeranih nepravilnosti na licu, tu i tamo se pojavi neki upaljeni prištić mogu reći da ga ovaj puder dobro prekriva.
Uglavnom jako sam zadovoljna isprobanim puderima pogotovo ( Maybelline Superstay24 i Vichy Dermablend) tako da će mi biti teško donijeti odluku koji puder kupiti kada ću ga trebati.




Jedan od najdražih balzama koje sam koristila je APIVITA lip care sa propolisom organskim pčelinjim voskim i maslinovim uljem. Koristila sam ga gotovo 6 mj. skoro svakodnevno.  Lagano se  nanosi i razmazuje na usne te ih ostavlja mekanim, glatkim i njegovanim. Sastojci su 98 % prirodni.




 CURAPROX soft 1560 četkicu kupila sam u Bipi nakon što sam isprobala njihovu ultra fine 5460 koja mi je stigla u Tester boxu siječanj 2017. Na ovom linku možete pogledati sadržaj tog boxa.
moram priznati da sam bila zadovoljnija ultra fine četkicom, soft mi je bila mrvicu pretvrda u početku korištenja. Trenutno koristim Silverex ultra fine četkicu i mislim da ću na njoj ostati do daljnjeg dok ponovno nešto novo ne izađe :), a post o njoj možete pročitati ovdje.






APIVITA PURE JASMIN gel za tuširanje sam voljela nositi na ljetovanje zbog praktičnog pakiranja od 75 ml. Osim što me osvojio svojim mirisom, svidio mi se jer je trebala samo mala količina proizvoda tako da je ovaj gel trajao i trajao. Koža nakon njega je ostajala mekana i glatka.
L'ERBOLARIO Frescaessenza gel za tuširanje sadrži ekstrakt lišča limuna, te grančice lisnatog lišča koji daju osvježavajući i razbuđujući efekt.  Ovaj gel sam znala koristiti prije odlaska na trening kada bih se osjećala umorno i bezvoljno. Ekstrakt aborisa i mimosa teuniflora pomaže koži da bude elastična, a Quinoa protein štiti kožu i osigurava joj vlažnost. Ovaj gel je rijeđi te bez obzira na istu količinu od 75 ml potrošila sam ga brže nego Apivitin Pure Jasmin.




L'ORÉAL ELSEVE Extraordinary Clay koristila sam jedno duže vrijeme zajedno sa pripadajućim regeneratorom. ( Regeneratora imam još malu količinu). Iskreno nisam primijetila da mi produžuje period između dva pranja kose. Bez obzira koji šampon koristim kosu moram oprati svaki  treći do četvrti dan. Bez obzira na to ovaj šampon mi se svidio što zbog svog mirisa, što zbog toga što mi kosu ostavlja lijepo volumiziranom i lepršavom.
KLORANE OIL CONTROL šampon je također namijenjen za masnije vlasište. Došao mi je u jednom od Tester boxova u količini od 25 ml koja je bila dovoljna za nekoliko pranja ( imam kraću kosu).
Moram priznati da niti sa ovim šamponom nisam primijetila razliku između perioda kada moram oprati kosu.Ne znam da li bi se duljim korištenjem nešto promijenilo. Sviđa mi se njegov biljni miris.



AVON simply delicate je šampon za pranje intimnog područja. Blagog i nježnog mirisa. Iako mu je SLS drugi po redu u sastavu ja sa tim nisam imala nikakvih problema i nije mi izazivalo nikakve iritacije. Sam gel i koje još vrste postoje sam spominjala ovdje pa škicnite ako Vas zanima.




Pretpostavljam da svi već znate kako volim DOVE dezodorane, jer sam ih već više puta spominjala na ovom blogu. Ovog puta sam potrošila invisible dry koji je testiran na boje. Moram priznati da mi nije ostavljao bijele ili žute tragove na odjeći, a još k tome super mi je mirisao i miris je bio dugo postojan bez tragova znojenja.
Drugi koji sam po prvi puta isprobala je sensitive. to je dezodoran bez mirisa i mislim da bi dobro odgovarao onima koji ne podnose razne mirise. Moj odabir ipak pada na Dove dezodorane sa mirisom jer imam osjećaj duže i veće svježine.
BIOBAZA green spirit roll-on nažalost spada u jedan od onih koji mi se nije svidio. Miris je dugotrajan, ali meni je bio pomalo težak i podsjećao me je malo na neki muški. No nije samo taj dio negativan, kupila sam ga sinu koji se pojačano znoji iako ima tek 9 godina. U namjeri da mu kupim neki prirodniji miris da probamo to nekako suzbiti. No nažalost kroz par dana korištenja pojavilo mu se crvenilo, svrbež i peckanje ispod pazuha. Kada smo prestali koristiti roll-on iritacija se povukla. Probali smo još jedanput i ponovilo se isto, tada sam ga ja počela povremeno koristiti, ali s obzirom da nisam oduševljena mirisom nisam ga potrošila do kraja. Na etiketi piše da je 99% prirodan, bez alkohola, parabena, silikona, parfema i bojila.



RABENHORST DETOX sok sadrži velike količine vitamina C koji doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava. Ova bočica od 125 ml stigla mi je u Tester boxu za studeni.
Finog je okusa, baš kao sok iako sadrži ciklu. Nekad mi ti prirodni sokovi od cikle znaju biti suhog i gorkastog okusa u ustima i nekako teško sjedati na želudac. Jedna čaša ovog napitka je dovoljna za dnevni unos vitamina C. Svakako ću koji put kupiti i puno pakiranje i suzdržavati se da odmah ne popijem cijelu bocu :).




Što se tiče blazinica nisam posebno izbirljiva, volim da je što veće pakiranje kako ne bih morala stalno razmišljati da ih ubrzo moram kupiti i da su deblje i mekane za lice. Ove JEAN CAROL su mi se sviđale i zbog toga što im je jedna strana bila glatka, a druga je imala utisnuti rebrasti reljef koji je pomagao bolje ukloniti nečistoće sa lica.




To bi bilo sve za ovaj post o potrošenim proizvodima. 
S obzirom da kasnim i da Vam ovdje na blogu nisam poželjela sve najbolje u 2018.g., donosim Vam ovim putem jednu inspirativnu poruku koja želim da Vas vodi svaki dan kroz život.




GET UP
DRESS UP
SHOW UP
NEVER GIVE UP 



Da li ste koristile neki od ovih proizvoda?
Što mislite o postovima ovog tipa?


Velika pusa do slijedećeg posta

Voli Vas Beauty & fashion

Nema komentara:

Objavi komentar