28. studenoga 2017.

SILVEREX četkice za zube # 49

Dragi moji kozmetoljubci, danas Vam donosim malo drugačiju temu. Točnije pisati ću Vam o četkici za zube.

Za početak da Vam kažem nešto o stanju svojih zubi.
Zubi su dosta zbijeni tako da mi nažalost jedinica prelazi jedna preko druge i to je najveći razlog zašto se baš ne volim smijati. Kao mala nisam baš bila redovita u nošenju aparatića. Onda još nisu postojali ovi fiksni ili nismo znali za njih. Kasnije kada sam se raspitivala kako bih to mogla ispraviti rečeno mi je da bih trebala vaditi neke zube, što mi nikako nije bila opcija.
Cijena fiksnih apartatića je dosta visoka tako da se nisam uputila u daljnja istraživanja, ali tko zna možda se jednom ipak odlučim i na taj korak. Što se inače tiče mojih zubi  najvjerojatnije prečvrstim i intenzivnim četkanjem sam oštetila zubno meso te su mi poneki zubni vratovi malo ogoljeni i osjetljiviji na neke zubne paste i četkice. Tako da u zadnje vrijeme dosta često eksperimentiram sa pastama i stalno sam u potrazi za idealnom četkicom.
Na instagramu sam zamijetila Silverex četkice koje su me odmah zainteresirale zbog toga što u svojim vlaknima sadrže srebro. Srebro je poznato po svojim antibakterijskim i dezimfekcijskim svojstvima. Čestice srebra u vlaknima eliminiraju bakterije te se četkica na taj način sama čisti. Naravno kao i sve ostale četkice treba ju zamijeniti nakon 3 mjeseca korištenja.
Baš kada sam bila u fazi da trebam promijeniti svoju dotadašnju četkicu za zube kontaktirali su me iz Silverex firme ( ako još niste čuli za njih detaljnije možete pročitati ovdje) i ponudili mi četkicu na testiranje. S obzirom da sam već ionako razmišljala o njenoj nabavi pristala sam da ju isprobam.
Na adresu su mi stigle dvije različite četkice Silverex medium i Silverex ultra fine četkica.
Zelena je medium, a roza ultra fine. Četkice možete pronaći i u drugom bojama ( plava i ljubičasta).
U ponudi postoje još i  Silverex junior četkice za djecu osnovnoškolske dobi. 
Odlučila sam se da ću prvo isprobati ultra fine četkicu iz razloga što sam se bojala kakav bi utjecaj medim četkica mogla imati na moje osjetljive zubne vratove.
Ono po čemu je ova četkica posebna, a već sam u redovima prije spomenula,  da sadrži srebro koje je antibakterijsko te samim tim sprječava i pospješuje ozdravljenje upala i upalnih procesa.
Izrađena je od dvostrukih vlakana, koje su tanke svega 0,01 mm. Posebno dizajnirana za antibakterijsko čišćenje i poliranje zubi bez iritacije desnih.
Sama plastična drška četkica ima još dodatno gumeno pojačanje koje omogućava dobro i ugodno sjedanje u dlan.
Moja zapažanja nakon mjesec dana svakodnevnog korištenja (više  puta dnevno)

Kod prvog pogleda na četkicu  mislila sam kako će mi dvostruki sistem vlakana od kojih je četkica napravljena biti jako neobičan za korištenje.  Moram odmah reći da sam se tu jako prevarila. Četkanje ovom Silverex četkicom  je jako ugodno i nježno za moje zubno meso. nisam imala nikakvih problema na povučenom zubnom mesu i ogoljelim zubnim vratovima te nije došlo do nikakvih iritacija ili krvarenja.  Tokom pranja imala sam osjećaj masiranja zubnog mesa..
Zubi su mi nakon pranja izgledali sjajniji, ispolirani i bjelji.Čak i nakon konzumacije jela i pića nisam osjetila nikakve naslage na zubima. Četkica je očistila prostor između zubi, ali mislim da ipak ne može zamijeniti zubni konac ili intradentalnu četkicu na području stražnjih zubi tj. kutnjaka. Dok sam na prednjim zubima bila dosta zadovoljna rezultatom. Bez obzira na dobro čišćenje svakako bih preporućila korištenje i zubnog konca ili intradentalne četkice barem navečer prije odlaska u krevet, jer iako su vlakna tanka i savitljiva ne mogu prodrijeti između svakog zubnog prostora. 
Uglavnom četkica mi se  svidjela te sam odlučila kupiti i Junior četkice za svoje male juniore.
Četkice za svoje dečke kupila sam  u Ljekarni Jagatić , ali ima ih i po drugim ljekarnama ili na web shopa.
  

* PR proizvod
Mali disclaimer bez obzira što je proizvod dobiven na recenziranju to nije utjecalo na iznošenje mog iskrenog mišljenja o proizvodu.

Da li ste isprobali Silverex četkicu?
Kakva su Vaša iskustva?




Voli Vas Beauty & fashion

1 komentar:

  1. nisam probala,ali sam čula dobre recenzije o njoj,pa mislim da ću je uzeti :D

    OdgovoriIzbriši