11. listopada 2017.

Avon - Mark Big & Style Volume maskara #43

Dragi moji kozmetoljubci, danas ću Vam reći par riječi o Avonovoj  Big & Style volume maskari.
Baš kada sam u planu imala otići u kupnju po novu maskaru jer su mi moje L´Oréalove bile na kraju ( radi se o L´oréal false lashes intenza wings i Mega volume miss manga koje sam spominjala u ovim postovima) i nisam bila na čisto sama sa sobom što bi sad mogla isprobati. U rujanskom Tester boxu  stigla mi je ova nova maskara od Avona.
Iskreno nisam imala nikakva očekivanja, i možda sam se iz tog razloga još više iznenadila.
Nedavno sam Vam na svojoj fb stranici i instagramu pokazala kako izgleda nanešena u slojevima, staviti ću vam slike i ovdje za one koji nisu vidjeli i ne prate me tamo.









Prvo ću vam napisati što Avon kaže o ovoj maskari.
Ovo je prva na svijetu maskara za stiliziranje s lashflex tehnologijom. Uz Lashflex tehnologiju, formula ostaje flexibilna na trepavicamatako da se može ponovno oblikovati i kada se osuši.

VOLUMEN - maksimalan efekt bez razmazivanja i grrudica
PONOVNA APLIKACIJA - nanesi dodatan sloj na trepavice i  i one će biti fleksibilne cijeli dan.









Sama četkica je napravljena od kračih i duljih vlakana te na taj način obuhvaća svaku  trepavicu te pruža maksimalan volumen. Šira je  na mjestu gdje se spaja sa drškom poklopca te uža pri vrhu tako da je pogodna za nanjeti makaru skroz u kut oka. Ja sam malo nespretna sa nanošenjem maskare pa mi se sada dok je nova zna desiti da ju malo  preslikam negdje na kapak.



* BEZ MASKARE






* JEDAN SLOJ MASKARE






* DVA SLOJA MASKARE






* TRI SLOJA MASKARE



Moja zapažanja:

Maskara se stvarno lijepo da nanositi na trepavice bez da ih čini teškim, slijepljenim i prepunim grudica. Zbog mojih spuštenih kapaka volim više naglašenije trepavice tako da ju uvijek stavljam u više slojeva. Maskara se tjekom nošenja ne trusi, niti razmazuje. Osobno nemam običaj mazati donje trepavice, ali sa ovom maskarom sam čak i to uspjela kao što možete vidjeti na slikama. mojim očima bi jedino možda bolje odgovarao neki malo drugačiji oblik četkice kako se ne bih umrljala prilikom nanošenja, ali to mi nije nikakva mana. Mislim da je više stvar do mene.

Maskara dolazi u crnoj i smeđoj varijanti. Redovna cijena joj je 75,00 kn, a može se naći na akciji po 45,00 kn.


Da li ste isprobali ovu maskaru?
Kakvi su Vam dojmovi?

Pusa do novog posta !
Voli Vas Beauty & fashion


2 komentara:

  1. Hvala puno! Znači mi svaki komentar bio on pozitivan ili negativan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. imam 8 otvorenih maskara, tako da će ova maskara pričekati kupnju dok ne ostanem na barem 4 maskare!!

    OdgovoriIzbriši