4. listopada 2017.

Avon clearskin O2 fresh bubble cleanser #41

Dragi moji kozmetoljubci, oni koji ste tu od mojih samih početaka znate da jako volim pjenaste umivalice za lice. Već sam isprobala Avon nutraeffects pjenu koja mi se jako svidjela ( ispričavam se na lošim slikama iz tog posta to su bili sami počeci i još uvije učim).
Kada je  Avon izbacio clearskin pjena morala sam ju odmah imati. Prvobitno sam ju namijenila svom sinu od 11 god., koji je lagano počeo dobivati mitesere po nosu, ali dečki kao dečki njemu je dovoljna samo voda za umivanje. Mama je jedva dočekala kako bi ju koristila :) .








Pjena dolazi u plastičnom pakiranju od 150 ml sa pumpicom na vrhu koja ju jako dobro dozira. Jedna do jedna i pol pumpica je dovoljna za umiti cijelo lice.
Avon clearskin O2 fresh bubble kao što je vidljivo iz samog naziva sadrži mikro mjehuriće kisika koji tjekom čišćenja opskrbljuju stanice kože kisikom te salicilnu kiselinu koja pomaže u borbi protiv prištića. Clearskin pjena je nježna za lice, mentolastog mirisa te daje efekt hlađenja. Bez obzira što sadrži salicilnu kiselinu ne isušuje lice. Pjena sadrži i vitamin E koji je jako dobar za našu kožu, zbog svog jakog antioksidacijskog svojstva te je dobar u borbi protiv slobodnih radikala koji ubrzavaju proces starenja.










Na koži nakon umivanja ostavlja sviježinu i potpuno čisti osjećaj. Osobno ju koristim ujutro i navečer. Pjena se nanosi na vlažno lice,  zbog mirisa mentola potrebno je izbjegavati kontakt sa očima kako ne bih pekle.




SASTOJCI :










Redovna cijena ClearskinO2 Fresh pjene je 36,00 kn, ali može se naći i na akciji po cijeni od oko 20 kn.



Da li ste već isprobali Avon Clearskin pjenu za čišćenje lica ili neki drugi proizvod iz clearskin linije?


Pusa do slijedečeg posta

Voli Vas Beauty & fashion

1 komentar:

  1. koristila sam je dok nisam shvatila kako mi je isušila kožu i jedva sam je uspjela sanirati..
    otada sam je izbacila iz rutine i ne koristim ništa više, samo terapiju po dermatologu..

    OdgovoriIzbriši