29. rujna 2017.

Potrošeni proizvodi srpanj/kolovoz/rujan (Empties) # 40

Dragi moji kozmetoljubci, tijekom ljeta se nakupilo puno proizvoda koje sam potrošila pa ću vam napisati par riječi o njima. Neke sam voljela više, neke manje.




Krenut ću prvo od tuširalica.
U kolekciji potrošenih proizvoda našao se tu Dove Silk Glow kremasti gel, predivnog mirisa.
Kožu nakon tuširanja ostavlja glatkom i mekanom obavijenu mirisom.
Inaće iz Dove kolekcije sam veliki ljubitelj njihovih dezodorana i gelova za tuširanje. Makar što se tiće gelova volim ih često mijenjati i isprobavati te tu nisam vjerna samo jednom brendu.
Balea gel za tuširanje med i mlijeko sam dobila na jednom Ledies Nightu u Cineplexxu gdje nam je dm poklonio ovu tuširalicu. Jako rijetko kupujem Balea proizvode,ali mislim da će se to promijeniti nakon što sam isprobala ovaj gel za tuširanja.  Kada se tuširate sve miriši na med koji se i zadržava na tijelu. Moji klinci su se najviše tuširali ovim gelom,čak su znali oprati i kosu sa njim i ona bi još i drugi dan mirisala. Gel je također malo gušći i kremaste formule.
U ljekarni sam kupila La Roche Posay Lipikar gel lavant. Dobila sam ga zajedno u promopakiranju sa fluidim za tijelo koji će dobro doći sada za hladnije vrijeme kada nam je koža suša.
Gel sam kupila suprugu  koji je imao problem sa povremenim svrbežom kože i sinu čija je koža izrazito suha nakon tuširanja,ali sam ga i ja znala ponekad ukrasti. Gel je nježan za kožu te ga mogu koristiti već i male bebe. Više o njemu sam pisala u postu ovdje.
Kada smo već kod tuširalica spomenti ću tu i jedan gel koji sam koristila za pranje intimnih dijelova tijela. Radi se o Lactacyd Sensitive gelu za intimno područje koji je blag i nježanog mirisa pamuka. Dermatološki testiran te ne narušava prirodnu intimnu ravnotežu. Već sam koristila Lactacyd Fresh gel koji mi se svidio pogotovo za vrijeme toplijih dana jer je osvježavajuć, a spominjala sam ga ovdje.
Le verger shop peeling za tijelo sa mirisom slatke kamelije kupila sam u Bipi. Miris je nježan i jedva primjetan. Sadrži mikrogranulice koje se ne primjete dok je proizvod u pakiranju, ali bez obzira imaju svoju čvrstoču i dobro obavljaju posao peelinga.
Peeling je obogačen ekstraktom lotusovog cvijeta, te nježno čisti kožu. Jako sam voljela za vrijeme kupanja sa njim napraviti i peeling stopala koja bi poslije bila mekana i glatka. Peeling je pakiran u tubi od 150 ml sa čepom koji se okreče te tako dozirate proizvod. Sam čep je odličan dok ima dovoljno proizvoda u tubi, malo stvara problem dok je peeling pri kraju pa se ne može sve istisnuti kako bi se iskotistila cijela količina. Proizvod ne sadrži parabene.
U potrošenim proizvodima našao se i Schwarzkopf Gliss  šampon za kosu sa keratino, i uljnim elixirom. Šampon je namijenjen oštećenoj i slamnatoj kosi. S obzirom da se farbam jednom mjesečno, a i kosa mi je sama po sebi suha  kupila sam ovaj šampon. Ovaj šampon mi je bio jako dobar za vrijeme hladnijih dana, ali preko ljeta mi se čini da mi se kosa nekako možda brže mastila od njega.
Nakon kupanja ili tuširanja sam koristila H&M shimer body losion sa mirisom manga. Ovo putno pakiranje dolazi u tubi od 12 ml. Svidio mi se miris manga koji mi je bio baš ljetni. Koža nakon nanošenja je imala lijepi sjaj. Ne ostavlja masne tragove na koži te se brzo upija, gušće je i tvrđe teksture. Shimer je diskretan i srebrenkast.
Biovitalis Zlatna krema mi je bila otkriće ovog ljeta te sam je spomenula ovdje, a čak sam joj  posvetila i zaseban post, . Ako Vam se neda čitati samo ću ukratko napisati da jegelaste teksture, brzo se upija u kožu koju ostavlja mekanom i glatkom. Prekrasnog mirisa kokosa koji se zadržava na koži. Sadrži zlatne sitne čestice koje lijepo i elegantno izgledaju na suncu.
Melem od mrkve Mala od lavande sam također već dosta spominjala pa ako Vas nešto zanima u vezi njega možete pročitati ovdje i ovdje.
Za promjenu da ne koristim stalno Dove dezodorane isprobala sam Garnier neo Flour touch koji mi se jako svidio što svojim mirisom, što trajnošću. Fora mi je krug na dezodoranu kroz koji izlazi maglica dezodorana u točno određenom smjeru. Jedino sto se na nju korištenjem nakupi taj sprej dok se posuši pa može izgledati pomalo neuredno. Vjerujem da ću ponovno kupiti ovaj dezić.
Našao se tu i Nivea invisible za crnu i bijelu odjeću. Miris je bio zadovoljavajući, ali što se tiće trajnosti puno bolji su mi Dove i Garnier. Treba se nanositi na udaljenosti kako ne bi ostavio bijeli trag ispod pazuha. Ovaj dezodoran me nije nešto oborio sa nogu.
Kad već pišem o sprejevima odmah ću spomenuti i Vape derm & dress sprej protiv komaraca. Sviđa mi se jer se može nanositi na kožu i na odjeću bez da ostavlja bilo kakve tragove. Mana mu je težak i zagušljiv miris te ga iz tog razloga više ne bih kupovala. Jedino ga preporučam za nanošenje izvan kuće, makar je i tako miris stvarno jak i pomalo guši.
Što se tiće proizvoda za lice potrošila sam La Roche Posay Effaclar gel za umivanje lica. Effaclar proizvode sam već dosta puta hvalila pa neću previše duljiti nešto o njima možete pročitati u ovom postu.
Avon clearskin pore penetrating sa 0,5% salicilmom kiselinom namjenjen masnom tipu kože.  Tonik čisti i osvježava kožu. Nanosi se 1-3 x dnevno. Ja sam ga nanosila ujutro i navečer nakon umivanja lica. Ima lagani efekt hladenja i mentolast miris. Ovaj tonik mi se sviđa kao i neki drugi tonici koje sam isprobala iz clearskin linije.
Nadam se da će ove tonike početi pakirati u veće bočice jer se količina od 100 ml dosta brzo troši.
Garnier rozu micelarnu od 125 ml sam dobila u Tester boxu. Već sam ju spominjala u postu gdje sam uspoređivala tri različite micelarne otopine, a možete ga pročitati ovdje.
Moram priznati da iskreno ne znam iz kojeg razloga je ova micelarna bila proglašena jednom od najboljih. Dosta vidim podjeljenih mišljenja u vezi nje. Mene osobno nije nešto oduševila.  Teže skida maskaru i jaći makee up sa očiju, a znale su me ponekad i peći od nje bez obzira što je oftomološki testirana. Ok mi je za malo osvežiti lice i nanjeti ju umjesto tonika nakon umivanja, ali ništa specijalno. Puno bolja mi je Garnierova dvofazna micelarna otopina.
Tjekom ljeta sam dosta koristila i termalne vode. Avéne i Vichy kao bi osvježila kožu lica ili prije i nakon make up-a. Znala sam pošricati i eventualno crvenilo od sunca ili neku drugu iritaciju.
Što se tiće maski za lice potrošila sam jednu koju sam dosta štedljiva .
radi se o L´Occitane masci o kojoj sam pisala u ovom postu. To je hidratantna instant maska koja u samo 3 min., djelovanja budi kožu lica i daje joj odmoran i svjež izgled .
Našle su se tu i Apivita express beauty  maske sa ružičastom glinom. Ružičasta glina čisti pore bez iritacija, a hranjive mikročestice, pšenični proteini i ružin sok toniraju i obnavljaju kožu.
Koža nakon nanošenja ostaje čista,mekana i matirana.
U Tester boxu se pronašao i Éminence Artic Berry Peel & Peptide Illuminating System tretman u tri koraka. Nakon ovog tretmana koža je mekana, nježna i osvježena. U prvom koraku se nanese Enzim Exofoliant i pričeka da se osuši na licu. Nakon njega se nanosi artic Berry Advenced Activator sa kojim napravimo piling lica. Za sam kraj se nanosi Peptide Radiance Cream sa par kapi vode i umasira se u lice i vrat. Kad već spominem Éminence na moru sam voljela  Bright Skin Moisturizer kremu koja je namjenjena za normalnu do mješovitu kožu. blagog i ugodnog biljnog mirisa. Lagana na koži, dobro se razmazuje i upija te ju ostavlja osvježenom i mat.
Nivea Cellualar volume filing pearls je patentirana formula za dnevnu i noćnu njegu koja sadrži pojačivač kolagena, kreatin i najveću koncentraciju kiseline. Upotrebom perlice se pretvaraju u aktivan serum. Ovaj serum mi se jako svidio, ima lagan i ugodan miris. brzo se upija u kožu i ostavlj ju glatkom, zategnutom i osvježenom.
Avéne Hydrance optimale serum sam koristila na moru nakon izlaganja suncu kako bi kožu lica malo hidratizirala i vratila joj vlažnost. Htjela bi ovaj serum imati u punom pakiranju, jer bez obzira što mi je koža mješovita do masna potrbna joj je hidratacija,
Avon nutraeffects Balance gel kremu sam spominjala u jednom od svojih prvih postova. Slike su koma, ali trudim se da sa svakim novim postom budu bolje. Ova krema mi se jako svidjela i sigurno ću kroz neko vrijeme ponoviti kupnju, nakon što potrušim sve trenutne mazalice za lice.
Krema je hirdatantna, brzo se upija i ugodnog biljnog mirisa. Koža nakon nanošenja je mat, glatka i svježa. Dobra je podloga prije pudera. Nakon nekog vremena lice se ipak zasjaji, ali to je onaj lijepi zdravi sjaj, a ne pretjerana masnoča.
Avon planet spa Luxuriously Refining eye gel mask, koristila sam ujutro u slučaju naotečenih podočnjaka jer gel hladi i time smanjuje otečenost, ali i za nočnu njegu. Nisam primjetila da ima neki utjecaj na borice. Ovaj gel sadržiekstrakt crnog kavijara. Može se nanositi na kapke i ispod očiju. Morma priznati da me ovaj gel ostavio nekako ravnodušnim.
Vichy Teint Idéal tekući puder probala sam nanositi samostalno i sa primerom. Moram priznati da mi se kod samostaslnog nije pretjerano svidio jer se teško razmazivao, ulazio mi u pore i brzo se sušio na licu. U kombinaciji sa primerom je bolje funkcionirao što se tiće nanošenja na lice. Ljepše se razmazivao i nije ulazio u pore. Ovo pakiranje od 1ml je premalo da bih mogla donjeti neke bolje zaključke pa ga ne bi bilo loše još testirati.
Avon True colour tekući puder sam također isprobala samo tester pakiranje. svidjelo mi se kako se nanosi na lice i stapa sa kožom. No nažalos moja koža dosta brzo kroz njega prosija tako da baš nije najbolje riješenje za moje lice.
Essence glossy lipbalm u tubici imala sam jako,jako dugo. Miris borivnice je bio odličan i ostavljo je dobar osječaj na usnama bez ljepljenja.  Usne su bile glatke i sjajne. Mogao se koristiti samostalno ili sa nekim ružem. nedostatak mu je bio pakiranje u tubici,jer kada bi proizvod došao do kraja morao bi se jako stisnuti, a tada je izašla prevelika količina. Bio mi je idealan za svakodnevno nanošenje, kada sam željela ok izgled bez pretjeranog spremanja.
L´Oréal mega volumen miss manga nisam voljela od samog početka.  Bila mi je premokra i sljepljivala mi je trepavice, kada se malo posušila počela mi se preslikavati ispod oka. Već sam ju spominjala u postu o proizvodima koji mi se nisu svidjeli, a možete ga ovdje pročitati. Jednostavno sa njom nisam nikako došla na zelenu granu.
L´Oréal False Lash Intenza Wings maskaru sam voljela i bila mi je jako dobra što se tiće produživanja trepavica i razdvajanja. Jedino što imam osječaj da se dosta brzo posušila i onda je nekako počela ljepiti trepavice i ostavljati grudice na njima. Još uvijek ima maskare u njoj ali se teško nanosi pa sam ju odlučila baciti, a i u Tester boxu je stigla nova Avon maskara koju moram isprobati :).
Potrošila sam dosta pasti za pranje zubi. Krenut ću od Astera Homeopathica Whitening - Eukaliptus zubne paste.  Prirodna zubna pasta bez:  floura,  mentola,  SLS-a, konzervansa,parabena,šećera,bojila.
Formula slatkovodnih biserasadrži aminokiseline i minerale koji energiziraju i izbjeljuju zube. Kombinacija mekihabrazivasprječava demineralizaciju cakline, polira i nježno uspostavljaprirodnu bjelinu zubi. Meni osobno je ova pasta odgovarala jer je bila nježna za moje oštečene zubne vratove, te mi je ostavljala ugodnu svježinu usne šupljine. Što se tiče izbjeljivanja mislim da samo jedna potrošena zubna pasta ne može pokazati zadivljujuće rezultate. Svakako ću ponoviti kupnju.
Splat Blackwood pastu u tester pakiranju od 15 ml sam dobila u Tester boxu. Pasta je na bazi ugljena i crne boje. Bila mi je dobra također jer nisam osjetila da su mi zubi preosjetljivi na nju i ostavljala mi je ugodnu svježinu. Količina je premala da bih mogla potvrditi da li izbjeljuje, ali nažalost mislim da ima jednako kvalitetnih pasti po nižoj cijeni. Cijena od oko 50  kn mi je nekako previše za pastu za zube pa koliko ona bila hvaljena.
Elmex sensitive pastu sam već spominjala i to je jedna od onih pasti kojoj se uvijek vračam, bez obzira što volim isprobavati i druge. Dovoljno je nježna za moje zube, ostavlja mi dobru svježinu u ustima, a preporučuju je i stomatolozi.
Našla se tu i Optifresh system 8 pasta iz Oriflama koja pruža 12 h zaštitu zubi od plaka, lošeg zadaha,bakterija... Nažalost ponekad su moji oštečeni zubni vratovi znali bolno reagirati na ovu pastu, tako da ju više neću kupovati što ne znaći da nekome drugome ne bi bila odlična. Jednostavno moji zubi su malo previše osjetljivi.
T today blazinice od 120 kom, su blazinice sa dvije različite strane. Strana sa uzorkom ( pamučna) je namjenjena skidanju šminke i dubinskom čišćenju pora, dok je druga glatka strana ( 67% viskoze i 33% poliesterskih vlakana) pogodna za nanošenje krema i losiona te uklanjanju laka  za nokte.
Ambalaža je prikladna za recikliranje.
Pharmatol Collagen drink je došao u lipanjskom Tester boxu . To je dodatak prehrane sa kolagenom, hijaluronskom kiselinom i vitaminom C. Preporučena dnevna doza je 50 ml, a može se piti samostalno ili razrijediti sa vodom. Osobno sam ga pila sa vodom jer mi je bio kao sok od naranče, sam je imao malo ljutkast okus. Iskreno baš ne vjetujem da ovakvi napici pomažu u proizvodnji kolagena, ali nije ga bilo loše isprobati.
Kurkuma vital Q10 proline - Kurkumin djeluje protuupalno, uništava stanice raka, liječi depresiju, čisti tijelo od toksina, liječi kožna oboljenja, sprječava gastritis, pomaže kod nenstrualnih grčeva i vaginalih infekcija...
Polifenoli ( ekstrakt zelenog čaja) koji se nalaze u zdravoj hrani povezani su s manjim rizikom od kroničnih bolesti kao što su: artritis, viskoki kolesterol, bolesti srca, starenje kože, brojne vrste raka (rak dojke, gušterače,jajnika...)
Q10 prirodno usporava starenje, obnavlja imunološki sustav, poništava djelovanje slobodnih radikala... dok sam pila ove kapsule bavila sam se redovitim treningom 3 x tjedno i osjetila sam pojačanu energiju i primjetila sam da sam skinula 2 kg bez da sam promjenila išta u svojoj prehrani.
I dragi moji došli smo do kraja ovog duuugačkog posta.
Nadam se da Vas nisam previše umorila :)
Da li ste koristili koji od ovih proizvoda?
Da li ste dobili želju za isprobati neki, ako već niste?
Hvala Vam na čitanju i pusa do slijedečeg posta.
Voli Vas Beauty & fashion












4 komentara:

  1. Slika fali definitivno dosadno izgleda blog sa 1 slikom i hrpetinom teksta toliko da mi se neda citat zbog manjka slika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, potruditi ću se to promijeniti u budućnosti :)

      Izbriši
  2. Svača čast, našlo se tu bome dosta proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši