27. travnja 2017.

Empties March/Aprile (Potrošeni proizvodi ožujak/ travanj 2017) # 21

Dragi moji kozmetoljubci , dans ću Vam napisati post o proizvodima koje sam potrošila u ožujku i travnju. Našlo se tu od svega pomalo. Neki su mi se svidjeli više neki manje.








Krenut ću prvo od Ebelin dm blazinica, ove blazinice mi se sviđaju jer su pristupačne cjenovno( do 10 kn) ovisi da li je pakiranje veće ili manje. Ovo veće pakiranje sadrži 140 kom. Ja nekako volim uzeti veće jer sam onda duže mirna po pitanju kupovine. Napravljene su od 100% pamuka. Dobre su jer i kada se namoče ostaju čvrste, ne raspadaju se. Ne ostavljaju sitne komadiće vate prilikom skidanja šminke.  Nisam previše izbirljiva po pitanju blazinica, trenutno imam t today iz Bipe od 120 kom., sa kojima sam također zadovoljna. Vjerujem da ću prilikom neke kupovine blazinica ponovno kupiti Ebelin.

L´Angelica pastu za zube sam već spominjala u postu o potrošenim proizvodima u siječnju, a možete ga pročitati ovdje.  Uglavnom pasta mi se sviđa jer je na 100% prirodnoj bazi. Dolazi u četiri verzije SENSITIVE TEETH ,NATURAL WHITENING, TEA TREE OIL, TOTAL PROTECTON. U pakiranju u tubi od 75 ml.
Ja sam isprobala Sensitive i natural whitening. Pasta je guste bijele teksture i ne pjeni se previše, ali zato ostavlja jako osvježavajući dah. U ovoj natural whitening jako se osjeti menta koja ostavlja dugotrajnu svježinu usne šupljine. sigurno ću ponoviti kupnju nekih od ovih pasti, ili isprobati vrste koje još nisam.


La Roche - Posay ULTRA za osjetljivu kožu sam spominjala u postu gdje sam uspoređivala Garnierove micelarne i ovu micelarnu. Post možete pročitati ovdje, tako da ću samo reći da mi se micelarna svidjela jer je nježna i blaga, ugodnog mirisa. Malo su me pekle oči , ali ne prestrašno. Nije mi se svidio otvor na mojoj tester bočici jer je prevelik tako da ju je trebalo vrlo pažljivo dozirati kako se ne bi razlila. Vjerojatno ovaj proizvod neću kupiti u punoj veličini jer mi je previše dati oko 80 kn za puno pakiranje, kada sam pronašla  jeftiniju veziju micelarne koja mi odgovara 100%.

Kad sam krenula sa La Roche -Posay odmah ću spomenuti i Effaclar tonik sa astringenim djelovanjem, koji vrši mikroljuštenje stanica kože i sprečava začepljivanje pora. Tonik sam dobila u paketu sa kupljenom Effaclar DUO (+) kremom uz koju je još došao i Effaclar gel za umivanje. Ove proizvode sam spominjala u kratkim recenzijama na mojoj FB stranici.
Uglavnom tonik mi se svidio jer ne isušuje kožu, lice kada se ljušti stvarno je mikro i skoro neprimjetno i lijepo se peelingom uklone te mrtve stanice kože kako bi lice izgledalo zdravo.
Željela bih si kupiti i puno pakiranje ovog proizvoda, jer mi se čini da se sporo troši s obzirom da sam ovo pakiranje od 15 ml imala oko 8 dana, a koristila sam ga i ujutro i navečer.

Vichy Aqualia thermale , Liftactiv serum 10Vichy Idéalia serum sva tri seruma su mi se svidjela jer osvježavaju kožu i daju joj vlažnost što je za moju kožu potrebno jer je pomalo dehidrirana. Brzo se upijaju u kožu i lagano se razmazuju. Bez parabena su. Aqualia thermale je bjelkasti  kao i Idéalia dok je Liftactiv skroz proziran. Nježnog su mirisa. Pogodni su za sve tipove kože. Dovoljna je veličina graška da se namaže cijelo lice, pa čak i vrat. Tester pakiranja od 3 ml su bila premala da bi primijetila neki učinak na bore što se tiće Liftactiv seruma koji bi trebao utjecati na 10 znakova starenja kože ( bore, borice, umoran izgled, beživotan ten, gubitak čvrstoće, gubitak punoće kože, neujednačen ten, isušenu kožu, gubitak tonusa). Primijetila sam svakako da mi koža ne izgleda umorno, da je svježija, ujednačeniji ten. Aqualia thermale serum također daje svježiji izgled i blistaviji ten , te hidrataciju kože. Vichy Idéalia je antioksidacijski serum koji poboljšava blistavost kože, što ja osobno mogu i potvrditi. Serum sam spominjala i ovdje

Nuxe Nirvanesque krema je krema za normalnu kožu lica. Meni je jako pomogla u periodu kada sam kožu isušila sa La Roche - Posay Effaclar DUO (+) kremom u početku korištenja ( moje dojmove o Effaclar kremi možete pročitati na mojoj FB stranici. Guste je žute teksture, ali lagane mazivosti. Nije masna. Ne upija se odmah u kožu, pogotovo ne na mojoj masnoj T zoni, ali s obzirom da su mi obrazi bili isušeniji tamo se je brže upila. Miris joj je malo jači i cvjetni. Jače se osjeti u samoj ambalaži nego kada se nanese na lice. Kada se nanese na kožu lijepo ju zagladi, ovdje ne mogu govoriti o nekom utjecaju na bore jer je tester od 2 ml premali da bi ju mogla isprobati bolje. Ostavljala mi je meko i glatko lice, te mu je vratila potrebnu vlažnost.

NiveaQ 10 plus Anti -wrinkle za područje oko očiju, već sam ju spominjala u svojim prijašnjim Emptisima od veljače, a možete ih pročitati ovdje. Kod korištenja druge tester vrećice nisu mi se pojavile dodatne akne, na području ispod očiju tako da mi je možda najvjerojatnije lice samo od sebe poludilo.  Proizvođač kaže da  je podnošljivost za kožu i područje očiju je dermatološki i oftamološki potvrđena, tako da je krema pogodna i za osobe koje nose kontaktne leće. Krema bi trebala umanjivati tamne podočnjake ( osobno ih nemam pa ne mogu potvrditi da li krema djeluje na to), smanjuje bore i sprečava nastanak novih, povećava prirodni nivo Q 10 i kreatina u koži. Meni osobno se čini da mi je koža bila zaglađenija i hidratiziranija na području oko očiju za vrijeme korištenja.

Avon clearskin blackhead clearing maska za lice mene osobno nije nešto pretjerano oduševila jer nisam vidjela neki učinak od nje, što ne znači da nekome od Vas ne bi odgovarala. Maska je zelene boje, sadrži salicilnu kiselinu 0,5% i ima miris mentola.. Kada se nanese na lice ima efekt hlađenja koji mi je ugodan, a on  nestane dok se maska posuši. Lice nakon korištenja izgleda čisto i malo matirano. Sve u svemu maska nije loše, ali nisam primijetila neko čišćenje pora. Čak ju nisam do kraja niti potrošila možda ima još za jedno do dva nanošenja.  Bolje su mi L´Orealove maske sa glinom o kojima sam nešto pisala ovdje.

Catrice illuminating blush u nijansi 010 I Am nuts About You dolazi u pakiranju od 5 g. Ovo rumenilo je idealno za cure koje žele biti našminkane , ali da se to baš i ne vidi. Boja je lijepa breskvasta sa nježnim sjajem i sitnim illuminizirajućim česticama. Slabije je pigmentiranosti i to je moja jedina zamjerka jer ja volim da mi se rumenilo vidi, a sa ovim rumenilom moram postupak nanošenja ponavljati nekoliko puta da bi dobila potrebnu jačinu.





S. Fresh 24/7 Anti - Age krema je namijenjena za lice, ruke i tijelo. U početku sam ju počela koristiti na licu , ali tu mi se nije baš svidjela jer mi je bila premasna, gusta i teško se razmazivala, što nikako nije bilo dobro za moju mješovitu do masnu kožu. Na kraju sam ju potrošila tako što sam ju nanosila na tijelo nakon tuširanja, a i ponekad na ruke. Krema sadrži shea maslac, kokos i hamamelisu. Ima velik postotak petrolata koji se nalazi na drugom mjestu na popisu sastojaka i zbog toga je vjerojatno toliko gusta i masna, a ima i sodium laury sulfat (SLS), koji se nalazi inače u gelovima za tuširanje. Kada sam ju kupila poveselila sam se da imamo jedan brend dobre Hrvatske kozmetike na prirodnoj bazi ( proizvela ju je Lana Biondić u suradnji sa Lavare kozmetikom), ali baš to i nije tako. Ove kreme se više ne mogu kupiti, ali i da mogu ja ne bi ponovila kupnju.

Još jedan proizvod istog brenda S.Fresh espresso body scrub također ga više nema u prodaji, ima miris po kavi i sadrži eterično ulje naranče.  Koristi se pod tušem, granulice su bile čvrste što je meni osobno odgovaralo. Koža nakon korištenja je glatka, nisam imala potrebe za dodatnom njegom jer zbog eteričnog ulja ostaje hidratizirana i svilenkasta. Zamjerka mi je pakiranje u obliku vrećice sa zatvaračem jer nije praktična za korištenje pod tušem i što je u nekom praškastom obliku pa je scraba bilo posvuda po kadi dok sam ga nanosila. Meni osobno je bolja opcija body scraba u nekom gelu ili kremi koji je ne rasipa okolo. Ovaj proizvod ne bi kupila ponovno jedino zbog vrste pakiranja, makar mi općenito i nije bio loš jer je dobro radio peeling tijela i imao je ugodan, razbuđujući miris kave.

L´Angelica Latte d´avena kupka i gel za tuširanje bijela gusta kremasta tuširalica na bazi zobi, već sam ju spominjala u svom NEW IN postu koji možete ovdje pročitati. Nježnog je mirisa, na tijelu se ne pjeni previše kada ju koristimo kao gel za tuširanje, ali u obliku kupke napravi lijepu gustu i bogatu pjenu. Ostavlja kožu mekanom i glatkom. Ova tuširalica je bez parabena, petrolata, silikona i GMO-a. Vjerujem da ću ponovno kupiti L´Angelica kupke.

Syoss oil 21 complex šampon za kosu mi se svidio jer je moju suhu kosu učinio mekanom i glatkom. Spoj od 21 ulja daje ugodan dugotrajan miris kose koji traje čak i drugi dan nakon pranja. Syoss šamponi mi se i inače sviđaju, osobno nisam stalno vjerna jednoj marki šampona pa ih mijenjam tako da se kod mene može naći i Swarzkopf Gliss, te L´Orealov Elseve.

Klorane suhi šampon na bazi zobi sam dobila u Tester boxu i svidio mi se jer daje volumen i ne ostavlja bijele tragove na kosi. Inače ne koristim suhe šampone i prvi puta sam ovako nešto isprobala.
Kupila bi ga ponovno u slučaju da imam potrebe za tim da znam da ću biti u nekim uvjetima gdje mi baš nije zgodno oprati kosu. Ja sam ga koristila između dva pranja kose u sredini tjedna kada bi odlazila na trening gdje sam znala da će mi se kosa uznojiti, a nije još baš za pranje pa da izdrži još dan duže.

Macadamia professional oil tretman sam dobila u Cineplexxu na Ladies nightu (  film 50 nijansi mračniji). ovaj tretman je namjenjen da čuva boju kose. Nanosi se par kapi na dlanove ovisno o dužini kose. Ja sam ga koristila prije zadnjeg ispiranja kose, ali može se nanijeti i na suhu kosu prije samog pranja te držati neko vrijeme na kosi. Daje mekoću i lepršavost kosi.
Željela bi isprobati i neke druge Macadamia proizvode.

Le Petit Marseiliais maska za obojenu kosu pakiranje od 300 ml sam imala stvarno dugo jer ju nisam koristila kod svakog pranja. Pojačano sam ju koristila kada sam posjetljivala kosu, jer bi moju ionako suhu kosu blajh još dodatno isušio.  Ugodnog je mirisa borovnice, ali nisam primijetila da taj miris se zadržava na kosi nakon pranja. Potrebno ju je držati 3 min., na kosi  nakon pranja šamponom i isprati.
Ostavlja kosu mekanom i glatkom, ali čini mi se da mi se od nje kosa nekako brže mastila.
Možda ponovim kupnju opet nekom prilikom.


Da li ste koristili neke od ovih proizvoda?
Kakvi su vam dojmovi?
Imate li neku preporuku što bi svakako trebala isprobati?

Hvala Vam na čitanju
👄 do novog posta

Beauty & fashion








Nema komentara:

Objavi komentar