17. ožujka 2017.

GARNIER Pure Active scrub - Piling za dubinsko uklanjanje mitesera # 15

Drage moje kozmetoljubke i kozmetoljubci, danas su Vam pričati o Garnier Pure Active pilingu za lice. Proizvod je pakiran u tubi od 150 ml, cijena mu je oko 36 kn,  ja sam ga nabavila u Bipi na akciji i  platila oko 28 kn.
 Moram priznati da mi se proizvod svidio već nakon prvog nanošenja.  Koristim ga 1 -3 puta tjedno, ovisi koliko to moja koža zahtjeva ( mješovita do masna pomalo dehidrirana). Bojim se da bi češćim korištenjem samo potaknula dodatno isušivanje  kože zbog salicilne kiseline koju sadrži ovaj gel.

Formula je inače kremasta i proizvođač obećava dvostruko djelovanje:
1. Protiv prištića - obogaćen anti - bakterijskim sastojcima i mikro-granulama dubinski uklanja mitesere
2. Protiv ožiljaka- zahvaljujući svojim piling svojstvima i obogaćen prirodnim regenerativnim aktivnim kompleksom pomaže u uklanjanju nesavršenosti.









Pure Active se nanosi na mokro lice i utrljava kružnim pokretima. Napravi se gusta bijela pjena, a sitne mikro - granule naprave posao pilinga. Meni su se posebno svidjele te mikro- granule plavičaste boje koje su dovoljno čvrste da temeljito očiste lice.








Lice nakon umivanja ostaje mekano, glatko, svilenkasto. Osobno mislim da se tvrdokorni miteseri ne mogu ukloniti na ovaj način i da je potrebno čišćenje lica kod dermatologa ili kozmetičarke.
Svakako će pomoći za bolje stanje kože zbog sastojaka koje sadrži, a to je 2% salicilna kiselina koja je poznata po svojoj učinkovitoj borbi protiv prištića jer smanjuje tvorbu sebuma te uklanja mrtve stanice s gornjih slojeva epidermisa kako bi se spriječilo začepljenje pora, uklonile nečistoće i bakterije koje uzrokuju akne i  HerbaRepaira, prirodni ekstrakt  borovnice koji potiče staničnu obnovu i ubrzava nestanak tragova.
Nakon umivanja kožu je potrebno hidratizirati kako se ne bi dodatno isušila.

SASTOJCI/ INGREDIENTS:







Piling postoji i u varijanti sa ugljenom, ali ga ja nisam vidjela u Bipi kada sam kupovala, i kao  3 u 1 gel za čišćenje + piling + maska - ovaj proizvod sam vidjela , ali moram priznati da sam malo skeptična nakon što sam isprobala jedan takav proizvod od Avona Clearskin blackhead clearing
3 in 1 koji me baš i nije nešto oduševio, spomenula sam ga u postu o potrošenim proizvodima pa ako Vas zanima možete pročitati ovdje.


Da li ste Vi isprobali ovaj proizvod, koji su Vaši dojmovi?
Da li ste isprobali koju od ove druge dvije vrste, ako jeste kako Vam se čine?



👄 do novog posta
💗 Vas Beauty & fashion




4 komentara:

  1. Nisam probala taj piling. Koristim neki iz Avona.
    Ali svakako cu ga imati na umu pri sljedecoj kupovini pilinga(kada potrosim ovaj sto imam).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zbilja ovaj jako svidio. Koji koristiš iz Avona i kako si zadovoljna?

      Izbriši
    2. Avon naturals skin care- purifying- tea tree&cucumber
      Onaj zeleni piling.
      Pa, nije grub ali nije ni mekan. Onako negdje sredina. Koza nakon njega bude lijepa i mekana.. ali da sam primijetila da nesto wow radi, pa ne jos ali ni ne koristim ga dugo da bih mogla reci vise..
      Sve u svemu- ok je. Prosjecan.

      Izbriši