4. veljače 2017.

Avon Magix prime and set spray #7

Pozdrav dragi moji, danas ću Vam nešto reći o Avonovom primeru i fikatoru u spreju. Nakon što sam čula dobre dojmove od Dashofblue ( ako još niste svakako pogledajte njen YouTube kanal), za ovaj proizvod na njenom kanalu odlučila sam ga i ja isprobati. U prilog mu je došlo i to što sam ga uhvatila na akciji za 25 kn cijena mu je inače 50 kn za 125 ml.






Ambalaža mu je odlična,  nalazi se u kvalitetnoj plastici sa odličnim raspršivačem. Proizvod se nanosi sa dva pritiska raspršivača sa otprilike 20 cm koja su dovoljna da se proizvod ravnomjerno rasprši po licu. Nakon nekoliko minuta je potpuno suh. Kada sam ga koristila kao primer čak sam uspjela lijepo nanijeti i Bourjois Air Mat puder bez da mi ostaju one suhe ljuskice na licu zbog kojih nisam bila baš zadovoljna puderom i puno lakše sam ga razmazala.
Koristila sam ga kao bazu/primer, kao fiksator i zajedno kao bazu i fiksator. Moram priznati da sam zadovoljna na sva tri načina sa proizvodom, a najbolje rezultate daje kada se koristi i kao primer i kao fiksator. Kao što znate moja je koža mješovita do masna i na nosu mi se puder najprije zasjaji. Bio je to slučaj i sada ali nakon dužeg vremenskog perioda. Inače se nos zasjaji za nekih 2 sata, a sada sam to produžila na 4 sata.
Koža izgleda jako svježe, čak i teži puderi ne izgledaju kao fasada već lice ima prirodan i svjež izgled. Ovaj proizvod sadrži alkohol pa ga ne bi trebalo koristiti u svakodnevnoj upotrebi, moja koža nije previše osjetljiva i podnosi ga, ali nekome sa suhom ili osjetljivijom kožom mogao bi ju još više isušiti. Vjerojatno će više štetiti suhoj koži kod nanošenja kao primer nego kao fiksator, ali svakako preporučujem da se koža dosta hidratizira kod korištenja proizvoda ove vrste.




SASTOJCI/INGREDIENS :







Za kraj mogu reći da mi se proizvod jako svidio i sigurno ću ga ponovno nabaviti kada ovaj potrošim.



Da li ste Vi već isprobali ovaj ili sličan proizvod?
Kakvi su Vam dojmovi?



Veliki pozdrav i 👄 od Beauty & fashion
























Nema komentara:

Objavi komentar