25. siječnja 2017.

NEW IN January/ Siječanj 2017. #4

Pozdrav dragi moji, bez obzira na odluku da ću kupovati manje kozmetičkih proizvoda u siječnju sam se baš počastila. Jednostavno nisam mogla odoljeti predobrim akcijama u Bipi, Dm-u i Sophia ljekarni, a našao se tu i neizostavni Tester box. Bilo je tu još proizvoda koje je vrijedno ugrabiti, ali nekako sam ipak stala na kočnicu.






Na akciji 1+1 gratis u Bipi uzela sam dvofaznu Garnier micelarnu otopinu koji svi naveliko hvale kako odlično odrađuje svoj posao čak i kod maskare koja se teško skida. Nisam još isprobala, na čekanju je jer trenutno koristim S.fresh Baby face koju sam spominjala ovdje i sa kojom sam jako zadovoljna, a tu je i roza Garnier micelarna koju sam isprobala par puta iz Tester boxa. Sa njom sam zadovoljna kako obavlja posao na licu, ali  primjetila sam da me malo pecka za oči što se nadam da neće biti slučaj sa ovom dvofaznom.






U Bipi sam ulovila još jednu super akciju za dva kupljena  Mixa proizvoda treći gratis. Kako nisam imala tonika za lice nakon što sam potrošila Avonov clearskin blackhead cleaning kojeg sam spominjala u svojoj jutarnjoj rutini i potrošenim proizvodima odlučila sam se ponovno kupiti Mixin Anti - Inperfection tonik i gel za umivanje. Obadva proizvoda sam imala ranije i bila zadovoljna, a kako se dobivao još jedan proizvod uzela sam kremu Hyalurongel light sa 7% glicerina jer mi je koža od ove hladnoće izgledala malo isušeno i dehidrirano. Koristim ju za noć jer preko dana imam Avonovu nutraeffect Balance gel kremu. Za sada sam zadovoljna Mixinom kremicom, koristim ju nešto malo više od dva tjedna, koža mi ne izgleda više isušeno i mekana mi je i glatka.








Danas sam obavila još jednu kupnju u Bipi, radi se o L´Oréalovim pure clay maskama. Na popustu su 30%, uzela sam Exfo (crvenu) i Glow masku ( crnu-sivu). Exfo je na bazi tri gline i algi, ima sitne peeling čestice, a glow je na bazi tri gline i ugljena i trebala bi izvlačiti nečistoće iz lica.
Odmah sam isprobala crvenu i moram priznati da su mi se prvi dojmovi svidjeli.  Maska je ugodnog mirisa, lagano se nanosi na lice, kada se osuši blago zateže kožu. Nakon djelovanja od 10 min. umila sam ju mlakom vodom i pri tome napravila lagani peeling, rezultat su bile skinute mrtve stanice sa nosa koje nisam ovako ni vidjela golim okom, mekana, čista i glatka koža.
Isprobala sam i glow masku, također za prvi puta sam jako zadovoljna. Maska kada se nanese je crne boje, dok se suši postane siva. Kod sušenja zateže kožu. Finog parfemskog mirisa, što i ne mora svakome odgovarati. Koža nakon upotrebe je čista i stvarno sjaji 👍.

Odličan ulov je bila i ponuda iz Dm-a uz kupnju bilo koje LÓréal maskare , LÓréal highlighter na poklon. Naravno da sam se odlučila za L´Oréalovu maskaru wing intenza koju sam željela već neko vrijeme. Kao što sam i mislila dogodila se ljubav na prvu trepavicu. Četkica savršeno razdvaja i ne sljepljuje trepavice, a čini ih dužim.






Iz ljekarne Sophia naručila sam vitamine i minerale za žene bili su na kaciji 1+1 kutijica gratis, sa poštarinom me je došlo 153, 00 kn. Paket je stigao Overseas Expressom drugi dan od narudžbe, a u paketu su me iznenadili još neki Nuxe testeri.




17.1.´17- te na moj prag došao je i naručen Tester box koji je u sebi sadržavao Curaprox četkicu koju želim već neko vrijeme isprobati jer su mi desni malo u lošem stanju u zadnje vrijeme od preintenzivnog i jakog četkanja, dvije intradentalne četkice koje mi također trebaju za teško dostupna mjesta između zubi. Melem od smilja od  Male od lavande koji sam isprobala i sviđa mi se, koristim ga za ruke koje su mi dosta isušene po ovom hladnom vremenu. Neutralnog je mirisa, niti ugodnog niti neugodnog, brzo se upija i ostavlja ruke mekanim i glatkim. Sviđa mi se kada se ruke prije moćenja u vodu namažu melemom kapljice ostaju na površini kože i klize sa ruku.
Tu je i Ziaja shower soap cashmere, La Roche - Posay micelarna otopina , Avéne cleansing gel koje ću ostaviti najvjerojatnije za neko putovanje. Apivita Bee Radiant krema sa ilumizirajućim efektom i anti aging djelovanjem. Probala sam ju jednom kao noćnu i jednom kao dnevnu kremu. S obzirom na moj tip kože mislim da ću ju iskoristit kao noćnu kremu jer mi se preko dana lice nakon nje zbog njenog svojstva dosta zasjaji i izgleda masno. Po tom pitsanju mislim da bolje odgovara suhom i normalnom tipu kože koja će dobiti fini , zdrav i svjež izgled.
I na kraju ali ne manje bitan Aurin eyebrow shadow koji se veselim isprobati.
Sve u svemu ovaj box me stvarno razveselio i ispunio sva moja očekivanja.







Toliko o novitetima za sječanj!!!
Kako Vam se sviđaju proizvodi?
Da li i Vi nešto koristite od ovih proizvoda?
Da li ste isprobali nešto što kod mene još nije stiglo na red?
Pišite mi svoje dojmove 😊

Velika pusa do novog posta, voli Vas Beauty & fashion







2 komentara:

  1. Odlican shopping! Jedva cekam dojmove o loreal maskama, a sad si me namamila maskarom (iako ne smijem ni reci kolko ih imama), ali stalno trazim neku koja daje duljinu

    OdgovoriIzbriši
  2. :), mislim što se maskare tiče da neću više previše eksperimentirati,makar i Lancome hypnose su također jako dobre. Ivana Blažoti je stavila L´oréalovu miss Hippie u favorite za 2016-tu pa me je tu malo zagolicala, ali moram priznati da me malo frka probati nakon nezadovoljstva sa miss manga. i ja čekam da počnem malo intenzivnije koristiti maskice. Čula sam i pozitivne i negativne komentare, negativne na sastav,a pozitivne na djelovanje.

    OdgovoriIzbriši