8. siječnja 2017.

Coco Mademoiselle # 1

Bok, dragi moji napokon Vam se javljam nakon blagdana.
Nadam se da ste se svi odmorili i puni optimizma i pozitivnih misli ušli u 2017.-u.
Svoj prvi post u novoj godini posvetit ću svom najdražem parfemu Coco Mademoiselle.
Inače  teško pronalazim parfeme, ili su mi preslati ili preteški. Uglavnom rijetko kad osjetim miris i kažem to je to. Jedni od dražih su mi: Gucci Envy me, Hugo Boss XY, Acqua di Gioia, Acqua di Gio, Elizabeth Arden Green tea, možda bi se našao tu još poneki, ali ovo su oni koje pamtim i koje bi željela ponovno imati.





Što se tiče Coco Mademoiselle on me osvojio na prvu svojim mirisom, a nakon nanošenja i svojom postojanošću. Ovaj parfem dolazi u puno izdanja kao što su:  Parfum, Eau de Parfum, Eau de Toilette, parfemsko izdanje za kosu na bazi silikona, kupka, ulje za tijelo, losion i krema za tijelo...
Parfem je ženstven, elegantan,, seksi, pomalo tajanstven, a istovremeno svjež i čist.

U srcu parfema nalazi se ekstrakt ruže i jasmina začinjen slatkim voćem koji  se savršeno slaže sa citrusnim esencijama gornjih nota. Temelj parfema čine teži začini koji prožimaju ovaj miris.

GORNJE NOTE:   * bergamont, naranča, grejp

SREDNJE NOTE: * jasmin, ruža, liči

BAZNE NOTE:    * vanilija, mošus, pačuli

Kao što sam već napomenula parfem je postojan, dugo se zadržava na koži i odjeći, ovaj moj je limitirano izdanje pakiran u obliku spreja i doslovno ga možete nanijeti na kosu, kožu i odjeću.
Čak i nakon posjeta nekom kafiću ili nekoj zadimljenoj prostoriji bez obzira što se dim cigarete uvukao u odjeću  još uvijek ćete osjetit i Coco Mademoiselle. Inače uvijek imam osjećaj da mi parfem ishlapi, a ovaj stvarno traje i traje. To mu je svakako jedan veliki plus.
Drugi plus koji mu dajem je da je nekako nježan, ne nametljiv, a opet ima neku svoju snagu i ne može proći neprimijećeno. Osobno ga koristim samo za neke posebnije prilike jer mu je cijena malo viša i ne znam da li bi se sama odlučila izdvojiti toliko novaca za parfem (ovo je bio poklon), makar moram priznati da vrijedi svakog novčića.

Koji su Vaši najdraži parfemi?
Da li ste probali ovaj i kako Vam se sviđa?


Veliki pozdrav do novog posta

Voli Vas  Beauty & fashion 👄





Nema komentara:

Objavi komentar