30. studenoga 2016.

Potrošeni proizvodi 11. mjesec # 5


Pozdrav djevojke, žene majke... i svi koji me pratite

Danas Vam pišem post o potrošenim proizvodima u 11- om mjesecu.
Reći ću Vam koji su mi se proizvodi svidjeli i što namjeravam ponovno kupiti.






Ovdje su uglavnom proizvodi za njegu koje najviše i koristim u zadnje vrijeme. Moram priznati da sam postala malo lijena što se tiče svakodnevnog šminkanja tako da mi make up traje i traje 😊.

Prvo ćemo krenuti od proizvoda za lice.

S. FRESH Apricot Cheeks peeling za lice. To je proizvod koji ću svakako ponovno kupiti ako ga negdje pronađem, jer ga trenutno nema niti u DM- u , niti Bipi.
Svidjelo mi se što ima ugodan miris marelice i limunove trave ( makar meni prevladava marelica), nježan je, lice ostavlja glatko, mekano, daje mu prirodan sjaj zbog baze kokosovog i karité maslaca. Nakon tog peelinga nisam imala potrebe na lice stavljati neke posebne kreme za dodatnu njegu.

AVON clearskin tonik za lice sa bijelom glinom i salicilnom kiselinom 0,5%, odličan za moju mješovitu do masnu kožu da drži stvari pod kontrolom. Nakon nanošenja koža izgleda svježe, blistavo i čisto, ne isušuje ju. Svakako ću kupiti ponovno, samo s obzirom da postoje još 3 varijante iz linije clearskin želim isprobati i ostale, te tako izabrati onaj koji najbolje odgovara mojoj koži.
Drugi tonici su: Tonik za lice sa adstringentim djelovanjem koji sužuje pore
                          Tonik za čišćenje mitesera sa salicilnom kiselinom 2,0%
                          Tonik protiv prištića sa salicilnom kiselinom


Ova dva proizvoda sam već  spomenula u svom postu " Moja jutarnja rutina" koji možete pročitati
ovdje

L'OCCITANE Essential water je nježna tonik za lice, bez alkohola. Obogaćen cvjetnom vodicom smilja, antioksidacijskim ekstraktom zelenog čaja koji omekšava, i tonira kožu lica. Koristi se ujutro i navečer. Skida sve nečistoće i kožu priprema za daljnju njegu lica. Sa ovim tonikom se može skidati i Anđelikina instant hidratantna maska. Cijena je malo viša tako da ne vjerujem da ću ga ponovno uskoro kupiti ( oko 145,00 kn 30 ml), ali zbilja je odličan proizvod. ( Masku još uvijek imam jer ju koristim na kapaljku 😊 jedino kada mi je potrebno brzo razbuđivanje i toniranje lica jer dođe oko 216,00 kn)

FORMULA 10.0.6. Rescue me! gel protiv akni koji spašava stvar u dva do tri dana. Mala količina gela nanese se samo na područje akne i stvori proziran film. Proizvod sadrži samo 25ml ali imala sam ga jako dugo. Mislim da ću ga ponovno kupiti samo što želim prije još isprobati tu istu stvar iz Avona iz linije clearskin.( intenzivan tretman za prištiće s 2% salicilne kiseline)

AVON nutraeffects BB cream MAT iskoristila sam samo tester ali svakako ću kremu kupiti u punom pakiranju  kada potrošim Garnier BB kremu ( jer ne volim gomilati proizvode).  Zbilja mi se svidjelo kako izgleda na mojoj koži, koliko traje, a i nijansa light savršeno odgovara mom tenu. O kremici možete pročitati na mojoj fb stranici Beauty & fashion https://www.facebook.com/beauty.style5/
gdje sam radila usporedbu Garnier i Avon kreme. Makar i dalje volim Garnier zaželjela sam isprobati i neke nove stvari.

ROSAL LipBalm Blueberry Dream to mi je jedna od najdražih balzama za usta. Fino se razmazuje, ne stvrdne se na ustima poput nekih sličnih proizvoda. Nema neki poseban miris. Kupit ću ga ponovno također kada potrošim još neke balzame koje trenutno koristim.

AVON senses  Rio Cocktail (summer limited edition 500 ml) ovaj proizvod sam kupila po ljeti jer ima fini mentol osjećaj hlađenja i fino osvježava. Miris mu je po limeti . Gel je cocktail limete, ruma i mente. Sadrži prirodna ulja. Već imam i drugi Avonov gel za tuširanje sa orhidejom i malinom i svakako ću nastaviti kupovati gelove iz linije Avon senses.

DOVE body milk essential nourishment ( 400 ml) ovaj proizvod sam imala jako dugo jer iskreno nekada poslije tuširanja zaboravim namazati tijelo, a i od kada koristim S. fresh peeling za tijelo na bazi kave i naranče koža mi je glatka i mekana, jer peeling sadrži esencijalna ulja. Mlijeko je ugodnog mirisa, brzo se upija i ne samo da hidratizira kožu nego ju i dubinski njeguje. Namijenjen je za suhu kožu. Već imam Dove drugo mlijeko za tijelo iz limitirane winter care kolekcije.

DOVE invisible dry  dezodoran sa 48 satnim djelovanjem. Zbilja je odličan, svakako ga kupujem ponovno jer ima dugotrajan ugodan miris. Čak i nakon pretjeranog znojenja na vježbanju ne osjeti se neugodan miris znoja niti na tijelu niti na odjeći, već se osjeća dezodoran. Dezodoran je sa 0% alkohola i tako da ga mogu koristiti i oni sa osjetljivijom kožom.

Kao što ste vidjeli u ovom postu su mi se svi navedeni proizvodi svidjeli i nemam nikakvih zamjerki.

Pišite mi da li Vi koristite neke od navedenih proizvoda ili neke od ovih koje sam ja navela da bi željela isprobati.
Slobodno komentirajte da li Vam se post svidio ili ne.
Hvala na čitanju do sljedećeg posta, voli Vas vaša Beauty & fashion ❤👄





Nema komentara:

Objavi komentar